دستگاه‌های اجرایی دشتی امکانات لازم برای مواکب را فراهم کنند

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید زیرساخت‌ها و امکانات لازم رفاهی برای مواکب خدمات‌رسان دارای مجوز را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی ظهر دوشنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم ایران، به ویژه مردم این شهرستان، عشق و علاقه خاصی به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران شهیدش دارند و هر ساله مراسم‌های باشکوهی در سوگ آن حضرت و بزرگداشت قیام عاشورا برگزار می‌شود که اوج آن حضور چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین با امنیت، آرامش و شکوه خاص است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی افزود: برگزاری مراسم و راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی، دینی و سیاسی است و نشان‌دهنده اقتدار شیعیان در جهان می‌باشد که باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

قائدی ادامه داد: شهرستان دشتی به عنوان یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین اربعین مطرح است و انتظار می‌رود ادارات مسئول با همکاری تشکل‌های مردمی نسبت به جانمایی و برپایی موکب استقبال و پذیرایی از زائرین اربعین در اسرع وقت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: خدمت به زوار اربعین توفیق عظیمی است، با توجه به نزدیک شدن به اربعین و آغاز مسافرت زائرین و برپایی مواکب، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان نهایت همکاری و هماهنگی را در این خصوص داشته باشند.

قائدی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید زیرساخت‌ها و امکانات لازم رفاهی برای مواکب خدمات‌رسان دارای مجوز را فراهم کنند.

وی گفت: خوشبختانه با وحدت و همدلی مطلوب و وجود افراد خیر در بین مردم شهرستان، ظرفیت مناسبی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائرین اربعین وجود دارد.

قائدی افزود: مهمترین اهداف و تمرکز موکب‌ها خدمت‌رسانی مناسب به زائرین است و باید در این راستا از ظرفیت افراد خیر و اقشار مختلف استفاده شود.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه تشکیل ستاد اربعین با هدف هماهنگی بین ادارات جهت برپایی موکب‌ها است و انتظار داریم حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نسبت به برنامه‌ریزی فرهنگی و حضور در موکب کربلا و مواکب درون شهرستان اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ