استفاده از ظرفیت بانوان برای حفظ منابع طبیعی در استان سمنان

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان بر استفاده از ظرفیت بانوان در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی و انفال به مثابه یک اولویت در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر مرادی حقیقی ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از جنگل بانان خانم استان سمنان به میزبانی پارک جنگلی و نهاستان شهرستان سمنان از بانوان به عنوان مروجان حفظ انفال یاد کرد و بیان داشت: بانوان نقش غیرقابل انکاری در نگهداری از انفال و منابع طبیعی به خصوص طبیعت دارند.

وی بر استفاده از ظرفیت بانوان در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی و انفال به مثابه یک اولویت در استان تاکید کرد و افزود: هر جا در استان سمنان از این ظرفیت‌ها بهره گیری شد، شاهد رخ دادن نتایج خوبی بودیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان جنگلبان در تقویت مشارکت مردمی برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی و انفال در زمره اولویت‌های مجموعه منابع طبیعی در استان است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه بانوان در تمام کمیته‌های تخصصی ما در بحث نگهداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی حضور و مشارکت دارند، تاکید کرد: جلب مشارکت مردمی و فرهنگ‌سازی در حفاظت از منابع طبیعی ماحصل افتخار آمیز فعالیت‌های جنگل بانان و فعالان محیط زیست بانوی استان بوده است.

وی بر حفظ، احیا، توسعه محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یک اصل اساسی تاکید کرد و افزود: بانوان در هر سه بخش توانمندی‌های خوبی را دارند که باید آنها را تقویت و حمایت کرد تا به منصه بروز و ظهور برسند.

به گزارش مهر، در این مراسم جنگل‌بانان خانم فعال در استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند گرامیداشت یاد و خاطره جنگلبان فداکار اسماعیل کریمی که در دفاع از طبیعت و منابع طبیعی جان شیرین خود را از دست داد دیگر بخش این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ