تیم گلبال دانش‌آموزان پسر کردستان نایب قهرمان کشور شد

اقتصاد ایران: سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تیم گلبال دانش آموزان پسر دارای آسیب بینایی استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی سراسر کشور در جایگاه دوم ایستادند.

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانش آموزان توانمند تیم گلبال در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان جسمی حرکتی وبا آسیب بینایی سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس موفق به کسب این مقام ارزشمند شدند.

وی عنوان کرد: ماهان شاه محمدی، آرتین شاهمرادی، محمد رضا فتحی و سروش میرکی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان توحید شهرستان سنندج و داریوش فرهادی و بنیامین قبادی دانش آموزان تلفیقی فراگیر مدرسه پشتیبان شفاء شهرستان قروه اعضای تیم افتخارآفرین کردستان در این مسابقات بودند.

محمدی افزود: این تیم قدرتمند با مربیگری سامان یوسفی و سرپرستی امید صمدی در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان تصریح کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی گروه پسران در رشته‌های ورزشی شطرنج، بوچیا، دوومیدانی و گلبال از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه جاری به میزبانی مشهد در حال برگزاری است.

محمدی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۰۵ دانش آموز با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۷ استان در چهار رشته ورزشی گلبال، بوچیا، دوومیدانی و شطرنج به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه معلولان، کلیه دست‌اندرکاران امر و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان تبریک و از تلاش و زحمات مربی، سرپرست، مدیر و تمامی عوامل اجرایی مدارس پشتیبان توحید شهرستان سنندج و شفاء شهرستان قروه تقدیر و تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ