تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در دست پیگیری است

اقتصاد ایران: سمنان- مشاور امور بانوان رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع با اشاره به تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان در این سازمان، گفت: این موضوع با طرح در مجلس در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهدوی ظهر دوشنبه در همایش تقدیر از جنگل‌بانان بانوی استان سمنان به میزبانی پارک جنگلی و نهالستان سمنان، درباره تفاوت دریافتی دستمزد مردان و زنان شاغل در منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها، تاکید کرد: تلاش داریم که این این نقص را از طریق طرح در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دریافتی دستمزد مردان و زنان شاغل اولاً منشأ قانونی دارد در نتیجه باید از مجلس پیگیری و تغییر کند و در ثانی مختص به سازمان جنگل‌ها هم نیست، افزود: معاون امور بانوان کابینه سیزدهم به این بحث ورود جدی داشته و موضوع را در مجلس نیز دنبال کرده است.

مشاور امور بانوان رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه ۲۲ درصد از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در کل کشور بانوان هستند، تاکید کرد: بانوان نقش‌ها و پست‌های کلیدی و مهمی را در بسیاری استان‌های کشور دارند که نشان از توانمندی بانوان دارد.

مهدوی با بیان اینکه در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی مجموعاً ۱۴ هزار کارمند زن مشغول به کار هستند، تاکید کرد: یک هزار نفر از این بانوان سرپرست خانواده بوده و با تلاش فراوان سعی دارند که ارتزاق خانواده را تأمین کنند که شایسته تقدیر است.

وی همچنین افزود: هشت درصد پست‌های مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مراتع، جنگل‌ها و آبخیزداری متعلق به بانوان است که به خوبی و با توانمندی علمی و عملی خوبی از عهده مسئولیت‌های آن برآمده‌اند.

به گزارش مهر، در این مراسم جنگل‌بانان خانم فعال در استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند گرامیداشت یاد و خاطره جنگلبان فداکار اسماعیل کریمی که در دفاع از طبیعت و منابع طبیعی جان شیرین خود را از دست داد دیگر بخش این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ