پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس مفاخر ایران اسلامی هستند

اقتصاد ایران: جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس امروز مفاخر ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یادواره شهدای سایت راداری سوباشی، صبح امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ ناصر آراسته، رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، امیر سرتیپ احمد صادقی‌نژاد، مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور پدافند هوایی و جمعی از فرماندهان نیروی پدافند هوایی در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس امروز مفاخر ایران اسلامی هستند.

امیر الهامی ادامه داد: یک بار دیگر سنگر مدافعان آسمان ایران مقدس و مردان غیرتمند پدافند هوایی به قدوم مبارک مفاخر و پیشکسوتان دفاع مقدس مزین شد و این عزیزان به معنای واقعی کلمه مایه فخر، مباهات و آبروی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: امروز اگر خونی در رگ‌های ما می‌جوشد و اراده‌ای برای ایستادن داریم، بعد از الطاف کریمانه خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به خاطر وجود با برکت شما خانواده محترم شهدا، پیشکسوتان و فرماندهان عزیز است که این اراده فولادین را در خون فرزندان شما در این نیرو دمیده‌اند تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و با تمام قدرت اجازه ندهند که ذره‌ای از خاک مقدس کشورمان به دست بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری مقدس اسلامی بیفتد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه شهدا مردانی از جنس اراده، بصیرت و شجاعت هستند که آرامش و امنیت را به ما هدیه دادند، عنوان کرد: امروز وام‌دار خون مطهر شهدا هستیم و تردید نداریم که در جمع ما حاضر هستند و به برکت وجود این عزیزان، کشورمان به عزت و اقتدار رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ