وزارت ورزش و جوانان مرجع صدور مجوز مراکز روانشناسی شد

اقتصاد ایران: معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر آیین‌نامه‌های اجرایی برخی قوانین مرتبط با بهبود محیط کسب و کار را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ۷ مرداد هیأت وزیران که تصویب برخی پیشنهادهای هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار بود را برای اجرا به وزارت‌خانه‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور و همچنین سازمان برنامه و بودجه و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

یکی از آئین‌نامه‌های اصلاح شده مربوط به دستورالعمل راه‌اندازی و تأسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت است که در تصویب نامه جدید، معیار صدور مجوز راه‌اندازی باشگاه ورزشی، گزارش کارشناس وزارت ورزش و جوانان در خصوص تجهیزات متقاضی ملاک است.

دو آئین‌نامه دیگر که اصلاح شده، مربوط به دستورالعمل اجرایی تجارت اموال فرهنگی - تاریخی و هنری منقول و آئین‌نامه مدیریت ساماندهی نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال فرهنگی تاریخی و هنری منقول مجاز بوده است.

چهارمین آئین‌نامه‌ای که اصلاح شد، آئین‌نامه ساماندهی و اعتباربخشی به مراکز مشاوره مصوبه سال ۱۳۹۱ بود که بر اساس تغییرات جدید، وزارت ورزش و جوانان مرجع صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شد.

همچنین تبصره ماده ۷ این آئین‌نامه هم اصلاح شد که بر اساس آن دارنده مجوز مراکز روانشناسی و مشاوره موظف است از دارندگان گواهی صلاحیت تخصصی از سازمان روانشناسی و مشاوره یا کارشناسان دارای صلاحیت حرفه‌ای از سایر مراجع استفاده کند.

پنجمین آئین‌نامه‌ای که اصلاح شد، آئین‌نامه تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی سیاحتی و زیارتی بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ