تعداد پروژه‌های راکد پایانه‌های نفتی ۶۶ درصد کاهش یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعداد پروژه‌های راکد پایانه‌های نفتی ۶۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح دوشنبه در نشست شورای مدیران پایانه‌های نفتی اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی سعی شده است مسائل و مشکلات موجود شناسایی، ارزیابی، اولویت بندی و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف آینده این شرکت گفت: هدف ما ایجاد ریل گذاری و رویه‌ای مناسب و صحیح در شرکت بوده و باید برای بهبود عملکرد تلاش بیشتری کنیم.

غریبی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با قدرت کارها و امورات محوله را پیگیری کنند، ابراز داشت: مدیران برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل‌های لازم در انجام کارها را داشته و در جهت انجام مأموریت‌ها کوشا و ساعی باشند.

وی در پایان پیگیری وضعیت ساختار سازمانی و بهبود وضعیت حقوق و مزایا، ارتقا وضعیت فناوری اطلاعات، نوسازی سیستم‌های اندازه گیری نفت، خدمات رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و حل مشکلات در اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌هایی دانست که همواره باید در دستور کار باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: انتخاب دکتر پزشکیان که فردی متخصص است، با ۲ شاخص مهم عدالت محوری در سطوح مختلف کشور و همچنین استفاده از افراد کار آمد و کارشناس در سطوح مدیریتی بسیار امیدوار کننده بوده که می‌تواند منشأ برکات و موفقیت‌هایی برای کشور شود.

وی افزود: همه ما به عنوان سربازان این نظام مقید به اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه صنعت نفت خواهیم بود.

غریبی با بیان اینکه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان پیشانی صنعت نفت و دروازه ورود به بازار اقتصاد جهانی، رضایت‌مندی کارکنان بسیار حائز اهمیت است، ابراز داشت: تاکنون در راستای کاهش مشکلات و دغدغه‌های کارکنان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و حتماً در این دولت هم پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به برگزاری مجمع شرکت در ماه گذشته اشاره کرد و با بی‌نظیر دانستن این مجمع گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی به صورت مطلوب ارزیابی شد.

غریبی مطلوب ارزیابی شدن عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران را نشانه‌ای از ثبات در این شرکت دانست و افزود: این موضوع نشان می‌دهد که کار به صورت تیمی، در راستای انجام مأموریت‌های سازمانی و در سایه تعامل و همدلی صورت گرفته و با استفاده از چنین رویکردی، اتفاقات ماندگاری در شرکت به انجام رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۴ پروژه راکد به ۸ مورد کاهش یافته و پروژه‌های باقی مانده از سال‌های قبل نیز از ۳۶ مورد به ۱۱ مورد رسیده است که تمام این اتفاقات ماندگار در سایه همدلی مدیران در ستاد و رؤسای مناطق عملیاتی به انجام رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ