این مراکشی دمار از روزگار پرسپولیسی‌ها درآورد

اقتصاد ایران: تمرینات پرفشار گاریدو صدای سرخپوشان را درآورده است.

فرهیختگان در گزارشی نوشت: خوان گاریدو قصد داشت حداقل یک هفته زودتر تمرینات آماده‌سازی تیمش را آغاز کند که به دلیل تکمیل نشدن نفرات مجبور شد با تاخیر کارش را شروع کند.

همین استراحت طولانی سرخپوشان در فاصله بین مسابقات باعث شد که اکثر آنها با آمادگی نه‌چندان خوبی در تمرینات حاضر شوند. در همین راستا گاریدو از مربی بدنساز تیمش خواست تمرینات فشرده و سنگینی را برای سرخپوشان در نظر بگیرد.

تمریناتی که آنها در هیچ دوره‌ای آن را تجربه نکرده بودند و حتی امید عالیشاه در مصاحبه تلویزیونی خود به این نکته اذعان داشت که تمرینات بدنسازی گاریدو و کادرش حتی از زمان برانکو که خیلی سخت تمرین می‌کردند، پرفشار‌تر است. اما بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کردند بعد از دو هفته تمرینات سخت در تهران در ترکیه از فشار تمرینات کاسته خواهد شد و آنها بیشتر کار با توپ خواهند داشت که این اتفاق رخ نداد. گاریدو از ابتدای اردو روزی دو نوبت تمرین برای شاگردانش در نظر گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

بازیکنان در روزهای ابتدایی اردو تمرین صبح را در سالن بدنسازی انجام می‌دادند اما در دو سه روز اخیر گاریدو تمرین صبح را به زمین چمن برده است. این در شرایطی است که صبح‌ها هوا در محل اردوی پرسپولیس بسیار گرم بوده و برای آنها عذاب‌آور است. همین مساله باعث شده که سرخپوشان از فشار تمرینات گلایه کرده و اظهار خستگی بیش از حد و کلافگی کنند. در واقع تمرین صبح به خاطر شرایط آب و هوایی توان آنها را می‌گیرد به این خاطر توانی برای برگزاری تمرین خوب در نوبت عصر را ندارند. سرخپوشان ترس این را دارند که در این فشار تمرینات دچار مصدومیت‌های شدیدی شوند و این موضوع را نیز به اطلاع کادرفنی خود رسانده‌اند.

هر‌چند گاریدو بدون توجه به شرایط موجود در تیمش اعتقاد دارد شاگردانش باید به تمرینات سخت عادت کنند و توان بدنی خود را به استانداردهای جهانی برسانند. نکته قابل توجه اینکه در زمان سرمربیگری اوسمار، بازیکنان بزرگ‌تر پرسپولیس تا حدودی بر او تسلط داشتند و برخی نفرات حتی در انتخاب ارنج هم نقش داشتند اما وضعیت الان فرق کرده و سرخپوشان هنوز نتوانسته‌اند با گاریدو ارتباط نزدیکی برقرار کرده و در تصمیمات او دخالت داشته باشند. 

این مراکشی دمار از روزگار پرسپولیسی‌ها درآورد

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هم با انتشار مطلبی تحت عنوان «اردیس دست‌بردار نیست» به فشار تمرینات سرخپوشان اشاره کرده است. هر چقدر بازیکنان از این اتفاق شاکی و خسته به نظر می‌رسند اما به هواداران نسبت به این موضوع خوشبین بوده و واکنش‌های مثبتی را از خود نشان می‌دهند. 

مثلا فرزاد راهبان با انتشار تصویر زیر به مقایسه عملکرد گاریدو و گل‌محمدی پرداخت و نوشت: واکنش باشگاه پرسپولیس به تمرینات سخت و پرفشار پرسپولیس:ادریس دست‌بردار نیست

این پرسپولیس گاریدو بوی پرسپولیس برانکو رو میده
بازیکنانی که زیر نظر ‎گل محمدی به خاطر عدم دانش فنی و نوع تمریناتش افت کرده بودن در تیم گاریدو ستاره میشن
اونروز فرق مربی با دانش و بی دانش را لمس خواهید کرد.

این مراکشی دمار از روزگار پرسپولیسی‌ها درآورد

پدرام دیگر هوادار پرسپولیس هم نظر مشابهی دارد و عنوان کرد: اینکه تمام بازیکنان پرسپولیس میگن تمرینات بدنسازی خیلی سختگیرانست منو امیدوار میکنه
فوتبال ایران تاکتیک خاصی نداره
هر تیمی بیشتر بتونه دوندگی داشته باشه نصف راه قهرمانی رو رفته!
پرسپولیس برانکو هم نقطه قوت اصلیش بدنسازی بود جوری که بعد از دقیقه ۷۰ هیچ تیمی‌حریفمون نمیشد!

این مراکشی دمار از روزگار پرسپولیسی‌ها درآورد

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ