فرهنگ شهادت دشمنان نظام را مایوس کرده است

اقتصاد ایران: مشگین شهر - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام دشمنان اسلام و نظام را مایوس و سرافکنده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح دوشنبه در یادواره ۸۱۰ شهید مشگین شهر که در تالار اندیشه برگزار گردید اظهار کرد: مشگین شهر در طول تاریخ ۸۱۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی داده است و این آرامش و آسایش در کشور به واسطه حرمت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا در تاریخ برگزاری یادواره خود نقش دارند تاکید کرد: امروزه ما باید با اراده راسخ آرمان شهدا را پیاده کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل تصریح کرد: چیزی که نظام ما را استوار و محکم حفظ کرده است همین یادواره‌ها و خون شهداست و مردم حافظ خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه ستون اصلی خیمه اسلام مقام عظمای ولایت است، تصریح کرد: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و تا آخرین لحظه و با اراده راسخ از نظام جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا دفاع کنیم.

محمدی اصل اقتدار و جایگاه ممتاز ایران اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون خون شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: اگر امروز دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارد، نشان از رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود که بدخواهان نظام را مأیوس و سرافکنده کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روزهای سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهان خوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

وی راه شکست دشمن را تمسک به شهدا و ف هنگ شهادت دانست و افزود: باید مسیر شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همانطور که شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس پیمان بستند ما نیز مجدداً عهد ببندیم که در هر توطئه‌ای که از سوی دشمن طراحی شود پای انقلاب و ارزش‌های آن می‌ایستیم و خواهیم ایستاد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ