۱۵۴ هزار مشترک با صرفه‌جویی در مصرف برق مشمول دریافت پاداش شدند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۱۵۴ هزار مشترک این استان با صرفه‌جویی در مصرف برق مشمول دریافت پاداش شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران امیری صبح دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی مدیریت مصرف برق در لرستان، اظهار داشت: حدود ۱۵۴ هزار و ۲۵۶ مشترک خانگی در بازه زمانی یک خرداد تا ۹ مرداد مشمول پاداش ۷۵ میلیاردریالی این طرح شدند.

وی گفت: جوایزی که در پویش باانرژی در نظر گرفته شده است بر روی قبوض مشترکان خانگی کم‌مصرف برق که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته در همان بازه زمانی کاهش بدهند اعمال خواهد شد و هم پاداش مدیریت مصرف برق مانند سال‌های گذشته در قبوض این مشترکان اعمال می‌شود که تاکنون حدود ۱۵۴ هزار و ۲۵۶ مشترک خانگی مشترک مشمول پاداش شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، افزود: در حال حاضر هنوز فرصت زیادی برای شرکت در پویش باانرژی برای مشترکان برق استان وجود دارد و هرچه میزان صرفه‌جویی در مصرف برق بیشتر باشد میزان پاداش‌های اختصاص‌یافته بیشتر خواهد بود.

همایون بختیاری معاون دفتر خدمات و فروش شرکت توزیع برق لرستان نیز، اظهار داشتت: باتوجه‌به گرمای بیش از حد هوا و تداوم گرما از هم استان‌های عزیز تقاضا داریم مدیریت مصرف برق را بیش از هر زمان دیگری رعایت کنند و با استفاده از راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق به پایداری شبکه‌های برق کمک کنند.

وی گفت: از تمامی هم استانی‌های گران‌قدر دعوت می‌شود تا با استفاده از کد دستوری #۱۵۲۱ *در پویش باانرژی شرکت کنند و شانس خود را برای برنده‌شدن ۳۰۰ دستگاه خودرو و صدها میلیارد تومان جوایز دیگر امتحان کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ