کریمی: بازی جذابی مقابل شباب الاهلی داریم

اقتصاد ایران: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا بازی جذابی مقابل شباب الاهلی داریم اما طبق گفته سرمربی تیم شناختی از حریف نداریم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بعد از مدت‌ها دوباره شروع رقابت‌های فوتبال در آسیا را داریم و برای ما بازیکنان خوشحال‌کننده است. فردا بازی جذابی داریم اما طبق گفته سرمربی تیم شناختی از حریف نداریم.

وی در ادامه افزود: ما قدرت تیمی‌مان را در بازی آخر فصل گذشته (در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا) برابر الهلال عربستان نشان دادیم. البته چند بازیکن باتجربه را از دست دادیم و نفرات جوان اضافه شدند و انگیزه لازم را برای بردن بازی فردا داریم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به حمایت‌های هواداران در فصل گذشته گفت: از هواداران سپاهان می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند و قدرت لازم را به ما بدهند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم. مثل بازی با الهلال که طرحی زیبا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اجرا کردند، حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود و با حضور آنها می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای به بازیکنان جوان سپاهان دارد، خاطرنشان کرد: لازم نیست اینجا بگویم و بهتر است در رختکن و در حالت خصوصی بین ما بازیکنان باشد. لازم نیست صحبت‌ها در رسانه‌ها بازگو شود. درست است اینها جوان هستند، ولی سال گذشته در تیم‌های‌شان حداکثر بازی‌ها را انجام دادند. بازی‌های لیگ نخبگان آسیا متفاوت است و با وجود اینکه بازیکنان باتجربه‌ای از دست دادیم، اما نفراتی داریم که تجربه زیادی دارند و به جوان‌ها کمک می‌کنند.

ادامه دارد ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ