احتمال معاوضه کیه‌زا با فراتسی میان یوونتوس و اینتر

اقتصاد ایران: سناریویی که در ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستانی به دلیل مخالفت اینتری‌ها بعید به نظر می‌رسید اکنون احتمال اجرایی شدن دارد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت چاپ تورین نوشته است که باشگاه اینتر در ادامه تلاشش برای جذب فدریکو کیه‌زا از یوونتوس - بازیکنی که سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری تأکید خاصی روی خرید او دارد - ممکن است به معاوضه یکی از بازیکنانش با وینگر ایتالیایی بانوی پیر رضایت دهد.

طبق گزارش این روزنامه؛ یوونتوسی‌ها به اینتر پیشنهاد داده‌اند که داویده فراتسی و کیه‌زا را با یکدیگر معاوضه کنند که این پیشنهاد طرف میلانی را وسوسه کرده است.

اینتر در ابتدای بازار نقل و انتقالات بر فروشی نبودن فراتسی تأکید داشت اما اصرار اینزاگی به جذب کیه‌زا و اینکه فراتسی در مرکز پروژه او نیست، سبب شده که قهرمان فصل گذشته سری A به پیشنهاد بانوی پیر فکر کند به خصوص که با این جابجایی آنها نه تنها دیگر مجبور نخواهند بود بابت جذب ملی‌پوش بیانکونری پولی بپردازند، بلکه درآمد (کمتر از 10 میلیون یورو) هم کسب خواهند کرد (به دلیل تفاوت ارزش دو بازیکن نسبت به مدت زمانی باقی مانده از قراردادهای فعلی‌شان). معاوضه این دو بازیکن گره از کار هر دو تیم خواهد گشود؛ چرا که نیاز اینتر به یک مهاجم چند پستی و نیاز یوونتوس به یک هافبک جدید برای تقویت خط میانی‌اش را برطرف خواهد کرد.

از قرارداد فعلی کیه‌زا با یوونتوس تنها یک سال دیگر باقی مانده است اما همانطور که تیاگو موتا در اظهارات اخیرش به آن اشاره داشت، بازیکن ایتالیایی جایی در برنامه‌های تاکتیکی تیم ندارد. به نظر می‌رسید که اینتری‌ها قصد دارند تا پایان فصل آینده صبر کنند تا کیه‌زا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند اما ترس از دست دادن بازیکن آنها را مجاب کرده که به پیشنهاد یووه برای معاوضه فکر کنند به ویژه که گفته می‌شود عربستانی‌ها آماده‌اند با پیشنهادی وسوسه‌برانگیز بازیکن سابق فیورنتینا را جذب کنند.

در همین حال از قرارداد فراتسی با اینتر 4 سال دیگر باقیست اما او نیز به خاطر نداشتن جایگاه ثابت در ترکیب اصلی اینتر و به دست آوردن فرصت بازی بیشتر در یوونتوس ممکن است به این جابجایی رضایت دهد.

سایت ترنسفرمارکت ارزش فعلی کیه‌زا و فراتسی در بازار نقل و انتقالات را برابر و 35 میلیون یورو اعلام کرده است؛ اگرچه بعد از اظهارات ناشیانه موتا و رفتار یوونتوس در قبال کیه‌زا قیمت این بازیکن تا 15 میلیون یورو افت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ