مورایس: چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعاً چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم و اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات در دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا و قبل از اینکه بخواهم صحبت‌هایم را شروع کنم بابت تأخیرم باید از همه عذرخواهی کنم. جایی که من زندگی می‌کنم از در خانه که خارج می‌شوید یک خیابان یکطرفه است و در میانه مسیر متأسفانه تصادف رخ داده و خیابان بسته بود. همچنین به دلیل یکطرفه بودن خیابان امکان دور زدن و تغییر مسیر نداشتیم. به همین دلیل با تأخیر آمدم و به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: امروز بابت حضور خیلی زیاد اصحاب رسانه خیلی خوشحال هستم. این موضوع نشان می‌دهد این بازی چقدر حائز اهمیت است و یک خبر خوب برای فوتبال خواهد بود.

چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم!
سرمربی تیم فوتبال سپاهان راجع به بازی تیمش مقابل شباب الاهلی خاطر نشان کرد: واقعاً چیزی راجع به تیم شباب الاهلی نمی‌دانم. اطلاعات زیادی از تیم رقیب در دسترس ما نیست. تنها چیزی که می‌دانم سردار آزمون به تیم شباب الاهلی اضافه شده است، ولی در دیدارهای دوستانه این تیم حضور نداشته است. اصلاً نمی‌دانم در بازی حضور دارد یا خیر. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تمام تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

هزینه جذب آزمون به اندازه بودجه یک باشگاه ایرانی است!
مورایس ادامه داد: فقط به صورت خیلی کنجکاوانه بخواهم بگویم به خاطر قوانین فوتبال ایران هزینه ای که تیم شباب الاهلی بابت جذب سردار آزمون پرداخت کرده است، به اندازه بودجه یک باشگاه ایرانی باشد! این چیزی نیست که بگویم تغییری ایجاد می‌کند. خیر، چون می‌دانم کیفیت فوتبال و بازیکنان ایرانی چقدر بالاست.

وقتی سرمربی تیم پایه‌های بنفیکا بودم سوزا در آن تیم بازی می‌کرد
وی درباره شناختش از پائولو سوزا سرمربی شباب الاهلی تصریح کرد: وقتی من به‌عنوان سرمربی تیم‌های پایه بنفیکا انتخاب شدم، ایشان همچنان در بنفیکا فوتبال بازی می‌کرد.  ما سال‌های زیادی کنار همدیگر بودیم و با هم صمیمی شدیم. از آن سال تا امروز خیلی زیاد با هم هستیم.

رابطه من و سوزا نمک بازی سپاهان - شباب الاهلی را بیشتر می‌کند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: یادم هست اولین ضیافت و شامی که در بنفیکا خوردیم به افتخار اولین بازی ایشان در تیم ملی پرتغال بود. اینها را گفتم که بدانید به دلیل رابطه بین من و ایشان، بازی جذابی خواهد بود.  به خاطر ارتباطی که با پائولو سوزا دارم واقعاً برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. پس کمی نمک این بازی به دلیل همین رابطه بیشتر است.

از هواداران سپاهان ممنونم، ممنونم و ممنونم
مورایس با اشاره به هواداران سپاهان، گفت: واقعاً از آنها ممنونم، ممنونم و ممنونم، چرا که یک بازی خوب دیگر را با حضور آنها در نقش جهان باید تجربه کنیم.

با داورانی کره‌ای بازی فردا آشنایی دارم
وی با اشاره به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت بازی‌هایی که در پیش رو دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. آرزو می‌کنم بازی خوبی را میان سپاهان و الشباب الاهلی شاهد باشیم و داور بتواند بازی را به خوبی قضاوت کند. این را هم  باید بگویم که چون قبلاً در کره جنوبی کار کردم، با داورانی که از این کشور می‌آیند آشنایی دارم.

ادامه دارد ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ