کتاب‌های "الشام" و "عشق چرا ندارد" رونمایی می‌شوند

اقتصاد ایران: آیین رونمایی از کتاب "الشام" و "عشق چرا ندارد" در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروزگرامیداشت شهدای مدافع حرم  و شهادت حضرت رقیه «س»، آیین رونمایی از کتاب "الشام" و "عشق چرا ندارد" از انتشارات روایت فتح روز یکشنبه بیست و یکم مردادماه ساعت هفده با حضور "مریم شیدا" نویسنده کتاب، علی مقوا ساز مسئول فرهنگی بسیج مستضعفین،  خانواده مدافع حرم"شهید محمدرضا جبلی" و جمعی از مقامات فرهنگی و شهری در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.

همزمان با سالروزگرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهادت حضرت رقیه «س»، آیین رونمایی از کتاب "الشام" و "عشق چرا ندارد" در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
در این برنامه که روز یکشنبه بیست و یکم مردادماه ساعت هفده با مشارکت انتشارات روایت فتح برگزار می شود، "مریم شیدا" نویسنده کتاب، علی مقوا ساز مسئول فرهنگی بسیج مستضعفین،  حمیده صدیق همسر شهید محمد صاحب کرم و خانواده مدافع حرم"شهید محمدرضا جبلی" و جمعی از مقامات فرهنگی و شهری نیز حضور خواهند داشت.

 

مداحی محمد حسین مهدی پناه و سخنرانی  از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

کتاب «عشق چرا ندارد!» روایت همسر محمد صاحب‌کرم شهید مدافع حرم و "کتاب الشام"، خاطرات حسین عباسی در چهل و پنج روز سفر به سوریه است. هر دو کتاب به قلم مریم شیدا نوشته شده و توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

دربخشی از کتاب "الشام " آمده است: به گمان اینکه فراموشش شده، گفتم: تیمم. دست میذاریم روی خاک و... نشست و هر دو دستش را توی خاک فرو کرد و بیرون آورد. آنجا بود که فهمیدم واقعا بلد نیست. تیمم بدل از وضو و غسل در آن اوضاع جنگی و بی آبی خیلی به کار رزمنده ها می آمد. شروع کردم به یاد دادن و در عین حال توضیح دادم تیمم چه موقع به کار می آید. بعد از توضیح من و چند بار که امتحان پس داد و فهمیدم یاد گرفته است، به او عطر دادم. در همین حین، بچه های دیگر خیبر9 دور ما حلقه زده بودند. رو کردم به بقیه. - هرکی عطر میخواد باید اول تیمم کنه. بعد بهش عطر میدم.

فرهنگسرای عطار نیشابوری درمیدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خ شهید امیر قلی واقع شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ