کم توجهی به دستاوردهای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دستاوردهای علمی و پژوهشی خوبی که جهاد دانشگاهی با تلاش فراوان به دست می آورد، عمدتاً مورد کم توجهی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی سمنان در دفتر خود با بیان اینکه از کم‌توجهی به دستاوردهای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی متأسف هستیم، تاکید کرد: دستاوردهای علمی و پژوهشی خوبی که جهاد دانشگاهی با تلاش فراوان به دست می‌آورد، عمدتاً مورد کم توجهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه وجود نگرش جهادی در مجموعه «جهاد دانشگاهی» عامل مهمی در افزایش بهره‌وری پژوهش‌های این مجموعه است، افزود: پیوند برنامه‌های جهاد دانشگاهی با نیازهای بخش‌های گوناگون جامعه یکی از مهمترین مسائل این سازمان است که باید به آن دقت نظر داشت.

امام جمعه سمنان گفت: شناسایی گره‌ها و نیازهای اساسی کشور و استان و ارائه راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از چالش‌ها، رسالت مجموعه ارزشمند جهاد دانشگاهی است.

مطیعی خواستار اهتمام بیش از پیش جهاد دانشگاهی برای حل مسائل حوزه آب و نیز کشاورزی در استان شد و خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر با نخبگان فعال در نقاط مختلف، می‌تواند زمینه حل مسائل و چالش‌های استان را فراهم کند که در این موضوع می‌توان از ظرفیت متخصصین بومی مقیم خارج از کشور نیز بهره گرفت.

وی افزود: جهاد دانشگاهی یک مجموعه علمی است که به دلیل رویکرد جهادی و انقلابی از جایگاه ممتاز و برجسته‌ای برخوردار بوده چراکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است.

علی منصفی‌راد رئیس جهاد دانشگاهی سمنان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: ثبت اختراع چهار محصول دانش بنیان، تولید نمونه‌های آزمایشگاهی، اجرای ۱۵ طرح ملی افکارسنجی و ۲۰ نظرسنجی استانی، برپایی ۱۶ آزمون استخدامی و… در زمره اقدامات این مجموعه بوده است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ