عصبانیت آنچلوتی از بلینگام!

اقتصاد ایران: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید بابت اتقاقی که دیروز افتاده، از دست هافبک انگلیسی‌اش عصبانی شده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در پی شکست یک بر صفر مقابل میلان و باخت 2 بر یک برابر بارسلونا در تور پیش‌فصل آمریکا، حالا خود را برای انجام سومین بازی دوستانه‌اش در تور پیش‌فصل آمریکا که مقابل چلسی است، آماده می‌کند. این دیدار بامداد چهارشنبه به وقت تهران در شهر شارلوت برگزار خواهد شد و شاگردان کارلو آنچلوتی سپس باید خود را برای بازی سوپرجام اروپا با آتالانتا آماده کنند.

در این بین کارلو آنچلوتی بابت اتفاقی که روز گذشته (یکشنبه) افتاده؛ از دست هافبک انگلیسی تیمش که به خاطر همراهی تیم ملی فوتبال انگلیس در مسابقات یورو 2024 دیرتر به جمع کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد، عصبانی بوده است. جود بلینگام 21 ساله فصل گذشته در اولین فصل حضورش در رئال مادرید درخشان ظاهر شد و با به ثمر رساندن 23 گل در 42 بازی به این تیم برای کسب قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در جمع خبرنگاران در حالی که می‌خندید، گفت: دیروز از دست بلینگام عصبانی بودم. من به جود زنگ زدم اما او گوشی را برنداشت. بلافاصله به وینیسیوس جونیور گفتم با بلینگام تماس بگیر که او وقتی زنگ زد، جود گوشی را برداشت و سپس گوشی را از وینیسیوس گرفتم و با او صحبت کردم.

کارلتو که در صورت به قهرمانی رساندن کهکشانی‌ها در سوپرجام اروپا می‌تواند چهاردهمین عنوان قهرمانی‌اش به عنوان سرمربی این تیم را تجربه کند و به طور مشترک با میگل مونیوس پرافتخارترین مربی تاریخ این باشگاه خواهد شد، در این باره هم اظهار داشت: من به رکورد شخصی خودم فکر نمی‌کنم. ما هفت یا هشت روز دیگر برای کسب اولین جام فصل بازی خواهیم کرد و باید خودمان را به خوبی برای آن بازی آماده کنیم. ما باید سعی کنیم این جام را به دست بیاوریم و فصل را خوب شروع کنیم.

رئال مادرید پس از بازی دوستانه با چلسی، در تاریخ 24 مرداد در ورزشگاه ملی ورشو واقع در پایتخت لهستان در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف آتالانتا (قهرمان لیگ اروپا) خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ