۱۲ کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین بهسازی و تعریض می شود

اقتصاد ایران: ارومیه - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تعریض و بهسازی ۱۲ کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

رسول عطایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمام امکانات حوزه راه و شهرسازی استان برای تسهیل در تردد زائران حسینی (ع) بسیج شده اند، افزود: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین در حال بهسازی و تعریض بوده که با اتمام ۸ کیلومتر از احداث بزرگراه حیدر آباد- نقده - پیرانشهر ۴ کیلومتر مابقی در قالب ۲ مسیر دو کیلومتری از این محور در آستانه اربعین حسینی آسفالت و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ کیلومتر از پروژه کنار گذر بوکان به اتمام رسیده و ۲ کیلومتر دیگر از این پروژه تا اربعین به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ۱۰ کیلومتر دیگر از محور میاندوآب - میانه نیز تا آغاز سفر زائران اربعین زیر بار ترافیک می‌رود.

عطایی افزود: با فعالیت جهادی همکاران اداره کل راهداری استان لکه گیری و روکش آسفالت محورهای تمرچین- پیرانشهر-نقده، میاندوآب - ملکان به طول ۲۵ کیلومتر، اجرای روشنایی طولی محورهای پیرانشهر - تمرچین و بازسازی روشنایی محورهای گردنه قوشچی و ارومیه - مهاباد در مجموع به طول ۴۰ کیلومتر و اجرای عملیات خط کشی به طول یک هزار کیلومتر و سایر عملیات جدا سازی و نصب تابلوهای کامپوزیتی در کلیه محورهای منتهی به مرز تمرچین انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه ریزی لازم به منظور افزایش تعداد قطارهای مسافربری جهت تردد زائران و امکانات ویژه در ایستگاه‌های راه آهن استان به خصوص ایستگاه راه آهن نقده جهت اسکان احتمالی زائران اربعین در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ