ترور در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی است

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکوم کردن ترور شهید هنیه، گفت: ترور در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی است و بقای این رژیم گویا بر ادامه اقدامات تروریستی و تروریسم سازمان یافته و دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری، اظهار داشت: شهادت شهید اسماعیل هنیه را که در ترور ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تسلیت عرض می‌کنم. این اقدام رذیلانه رژیم اسرائیل خللی در عزم و اراده آهنین بزرگ فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: خون پاک این شهید، عزم و اراده فلسطین و دیگر عدالت جویان جهان را جزم‌تر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: یک بار دیگر این اقدام جنایت آمیز را قویاً محکوم می‌کنیم و به ملت مظلوم فلسطین و خانواده و اقوام این شهید تسلیت عرض می‌کنیم.

کنعانی در مورد سطح پاسخ ایران به ترور شهید هنیه، افزود: اقدام رژیم اسرائیل در ترور ناجوانمردانه رهبر عالی و سیاسی ملت فلسطین در حالی که میهمان رسمی ایران جهت حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران بود، نقض فاحش حقوق بین الملل بود. ترور در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی است. بقای این رژیم گویا بر ادامه اقدامات تروریستی و تروریسم سازمان یافته و دولتی است.

وی ادامه داد: لازم است جهان این جنایت را محکوم کند. باید از تنبیه متجاوز به طور جدی و قاطع حمایت کند. ما تاکید می‌کنیم که به عنوان ایران حق خودمان را برای دفاع از امنیت ملی و حاکمیت و تمامیت سرزمینی خود حق قاطع و بلامنازع می‌دانیم. کسی حق ندارد در حق قانونی ایران در تنبیه متجاوز و ایجاد بازدارندگی علیه رژیم غاصب تردید کند. تا این لحظه اقدامات سیاسی و حقوقی لازم را به عمل آورده‌ایم.

وی گفت: پیگیری برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد شده‌ایم که این نشست برگزار شد و مواضع قاطعی در محکومیت اقدام جنایت آمیز رژیم صهیونیستی از سوی تعداد قابل توجهی از اعضای دائم و غیر دائم شورای امنیت محکوم شد.

در حال تکمیل

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ