آغاز شانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر

اقتصاد ایران: اصفهان-معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و سرپرست کل المپیاد از آغاز شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بابایی صبح دوشنبه در ارتباط با برگزاری المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در اصفهان اظهار کرد: مرحله پذیرش شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: در مرحله پذیرش، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با حضور در محل مسابقات ثبت‌نام نموده و پس از دریافت راهنمایی‌های لازم به محل اسکان خود هدایت می‌شوند.

سرپرست کل المپیاد دختران بیان کرد: دو هزار و ۲۲۵ دانشجوی دختر از ۱۲۸ دانشگاه در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به رشته‌های موجود در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: در این دوره از المپیاد، دانشجویان دختر سراسر کشور در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌روی‌میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دوومیدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

بابایی با بیان اینکه از زمان انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان میزبان این رویداد تلاش شده تا امکانات موردنیاز آن برنامه‌ریزی و فراهم شود، اظهار کرد: در دو سالی که میزبانی این رویداد به دانشگاه صنعتی اصفهان سپرده شد، زیرساخت‌های خوبی در نظر گرفته شده و از امکانات سالن‌های ورزشی متناسب با نیاز این رویداد ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: از طرفی تلاش شده تا امکانات رفاهی برای شرکت‌کنندگان از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: پیوست فرهنگی و گردشگری نیز از جمله مواردی است که برای شرکت‌کنندگان در طول رویداد برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز مسابقات این دوره از المپیاد تصریح کرد: افتتاحیه این رویداد به میزبانی چهل‌ستون علم و صنعت ایران در روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ