امروز به برکت انقلاب اسلامی بیداری جهانی حاصل شده است

اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی امروز به برکت این انقلاب بیداری جهانی حاصل شده اما باید احساس مسئولیت بیشتری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دومین دوره طرح روا اظهار کرد: بنا نیست بشر در ظلم غرق شود و حال دست و پا زدن هم نداشته باشد بلکه بنا است عدل حاکم شود و عدل وقتی حاکم می‌شود که مردم بخواهند.

وی ادامه داد: این همه ظلمی که در جهان ملاحظه می‌کنید اگر علل آن را بررسی کنید خیلی باید هراس داشته باشیم اما این همه ستم که در جهان می‌گذرد به خاطر بی تفاوتی مردم است و آنچه باعث می‌شود که ظالمان بر ظلم خود ادامه دهند همین بی تفاوتی‌ها و عدم احساس مسئولیت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هرکس به هر اندازه‌ای چه آن کس که ظالم را حمایت کند و چه آن کس که بی تفاوت باشد در حد مسئولیت خود باید پاسخگو باشند و آنچه موجب می‌شود آنها هر روز بر ظلم خود ادامه دهند عدم احساس مسئولیت بشر است که اینها معلول علت‌ها است.

وی با بیان اینکه شاید من و شما هم سهمی بر این ظلم پذیری داشته باشیم، گفت: آنچه در این ۴۵ سال به برکت انقلاب پیش آمده این است که بیداری جهانی حاصل شده اما باید احساس مسئولیت را بیشتر کرد و راه را بر ستم گران بست.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر به گذشته برگردیم و ببینیم که آنها چه ظلم‌هایی کردند، بعد از فروپاشی شوروی آنها بر تمام جهان حاکم بودند و پایان تاریخ می‌شد اما جمهوری اسلامی راه را بر آنها بست.

عبادی بیان کرد: هیچ وحشی گری به اندازه وحشی گری اروپا که به اسم تدین انجام می‌دهند وجود ندارد و جامعه بشری در مقابل این پرونده‌های کثیف که هر جا می‌روند فتنه می‌کنند نباید ساکت بماند.

وی با بیان اینکه اربعین نماد سمبل عشق است، ادامه داد: حسین مظهر تمدن اسلامی است و همه به او ارادت دارند و کربلا را به عنوان سمبل عدالت انتخاب می‌کنند و هر گوشه سفر اربعین واقعاً افتخارآمیز است و مشاهده می‌کنید از هر جای جهان می آیند و در ایام اربعین دسترنج یکسال خود را به مسافران هدیه می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ