ژنرال روسی: کریدور زنگزور آرزوی دیرینه آمریکا و ناتو است

اقتصاد ایران: کارشناس نظامی روسی در مورد نفوذ غرب در ارمنستان در دوران نیکول پاشینیان گفت: کریدور زنگزور آرزوی دیرینه آمریکا و ناتو است. آن‌ها می‌خواهند بر کشورهای شوروی سابق حکومت کنند، اما ما (روسیه) با چین مانع آن می‌شویم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ویکتور بارانتس ژنرال بازنشسته و کارشناس نظامی روسی در مورد نفوذ غرب در ارمنستان در دوران نیکول پاشینیان نخست‌وزیر این کشور، گفت: کریدور زنگزور آرزوی دیرینه آمریکا و ناتو است. آن‌ها می‌خواهند بر کشورهای شوروی سابق حکومت کنند، اما ما (روسیه) با چین مانع آن می‌شویم، زیرا پروژه راه دیگری داریم. در حال حاضر، مبارزه جدی برای کنترل آسیای مرکزی وجود دارد.

بارانتس تأکید کرد: هدف اصلی آمریکا پایان دادن به کنترل روسیه در ارمنستان است. پاشینیان اکنون دوره‌ای را برای ترک سازمان پیمان امنیت جمعی گذرانده است. من با شما دیپلماتیک صحبت نمی‌کنم. خود ارمنستان می‌خواهد از روسیه جدا شود. مردم ارمنی از روسیه روی‌گردان نیستند، این رهبری این کشور است که این کار را می‌کند و آمریکا آن را مجبور می‌کند. جدایی ارمنستان از روسیه رویای طلایی آمریکا است. به طور خلاصه، جنگ بزرگی بین مسکو و واشنگتن برای ارمنستان در جریان است.

این ژنرال روسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، آمریکا به طور قابل توجهی توسعه یافته است. خروج روسیه از ارمنستان نوید بدبختی‌های بزرگی را می‌دهد. آمریکایی‌ها در نهایت از پاشینیان خواهند خواست که پایگاه نظامی روسیه را بردارند. من به وضوح می‌بینم که اگر روابط بین ایروان و مسکو بر اساس این سناریو پیش برود، یک تراژدی تاریخی در انتظار مردم ارمنستان است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ