توافق گالاگر با اتلتیکومادرید

اقتصاد ایران: هافبک انگلیسی چلسی با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق شخصی دست یافت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانر گالاگر که به دلیل حاضر نشدن به تمدید قراردادش از سوی باشگاه چلسی طرد شده بود و جایی در کنار بازیکنان این تیم نداشت، به توافق شخصی با باشگاه اتلتیکومادرید رسید. قرار است امروز (دوشنبه) فرایند رسمی این انتقال بین دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید انجام شود و سپس هافبک 24 ساله آبی‌پوشان لندنی قراردادی پنج ساله با این باشگاه لالیگایی امضا خواهد کرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ دو باشگاه لیگ برتری هم تلاش کردند تا گالاگر را به خدمت بگیرند، اما این هافبک ملی‌پوش تنها دو گزینه را برای آینده حرفه‌ای خود متصور بود که یکی تمدید دو ساله قراردادش بود و دیگری پیوستن به اتلتیکومادرید. تیم دوم شهر مادرید برای خرید این بازیکن انگلیسی 40 میلیون یورو خواهد پرداخت.  

پیش از این نشریه «سان» گزارش داده بود؛ باشگاه چلسی مانع حضور کانر گالاگر در محل اقامت این تیم شده است. او هفته گذشته برای شروع تمرینات پیش فصل، خودش را به کادر فنی چلسی معرفی کرد اما باشگاه به او اجازه نداده که در کنار سایر بازیکنان تمرین کند و در عوض او را در کنار گروهی از بازیکنان که نام‌شان در لیست خروجی قرار دارد مانند چالوبا قرار داده است.

دلیل تبعید شدن گالاگر از جمع نفرات اصلی تیم تحت هدایت انزو مارسکا، خودداری او از تمدید قراردادش در فاصله یک سال به پایان آن است که چلسی را نگران کرده ستاره‌اش را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد و به همین دلیل او را برای قبول پیشنهادهایش تحت فشار گذاشته است.

هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس از سال 2019 در عضویت باشگاه چلسی است و در این مدت به طور قرضی برای تیم‌هایی همچون سوانزی، وست‌برومویچ و کریستال‌پالاس بازی کرد. گالاگر تاکنون در 95 بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفته و آمار 10 گل‌زده و 10 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ