حوزه جوانان نیاز جدی به ساماندهی و احصای مشکلات دارد

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حوزه جوانان با توجه به جایگاه و اهمیتی که دارد، باید مورد توجه قرار گرفته و مشکلات آن احصا شود.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه اهتمام به حوزه جوانان به معنای آن است که باید به موضوع مهمی چون توانمندسازی قشر جوان اهمیت زیادی قائل شویم، افزود: امروز این موضوع بر همگان ثابت شده است که قشر جوان جزو اقشار مولد هر جامعه بوده و به همین خاطر باید توجه به مشکلات جوانان و احصای این مشکلات جزو رویکردهای اصلی مسؤولان امر باشد.

وی با یادآوری اینکه یکی از برنامه‌های جدی وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مختلفی چون کارگاه آموزشی خط و مشی است، اظهار کرد: خوشبختانه این کارگاه در زنجان برگزار و به موضوعات مختلف در حوزه جوانان پرداخته شد که یکی از مهم‌ترین موضوعات بحث توانمندسازی جوانان در عرصه‌های مختلف بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه هر وقت صحبت از قشر جوان به میان می‌آید، ناخودآگاه مسائلی چون اشتغال و ازدواج نیز مطرح می‌شود، ادامه داد: در همین راستا و برای اینکه به مسائل پیرامون جوانان به بهترین شکل ممکن رسیدگی شود، وزارت متبوع اقدام به تشکیل ستادهایی با عنوان ستاد ساماندهی جوانان استان کرد که خوشبختانه با توجه به اهمیت موضوع، این ستاد در سطح شهرستان‌ها نیز تشکیل شد.

بازرگان با تاکید بر اینکه تا زمانی که هم‌افزایی در خصوص رفع مشکلات جوانان وجود نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت بتوان در این زمینه دست به اقدامات قابل قبولی زد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای اینکه بتوان در خصوص اشتغال جوانان گام‌های بلندی برداشت، باید این هم‌افزایی در بین همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد؛ چرا که موضوع جوانان مختص به چند دستگاه نبوده و یک مسئله فرادستگاهی به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم برای تحقق موضوع اشتغال جوانان، مربوط به بخش خصوصی است، تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌ها در خصوص مسائل مربوط به جوانان به صورت جزیره‌ای عمل نکرده و هم‌افزایی لازم در این زمینه وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ