گرامیداشت یاد و خاطره بیش از یک دهه خدمت سردار محمد سلیمانی

اقتصاد ایران: شهرکرد- گرامیداشت یاد و خاطره بیش از یک دهه خدمت سردار شهید محمد سلیمانی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح دوشنبه در آئین بزرگداشت شهادت سردار رضا محمد سلیمانی اظهار داشت: بسیاری از رشادت‌های که در استان داشتیم مدیون خدمات سردار محمد سلیمانی هستیم، سردار بیش از یک دهه منشأ خدمات در این استان بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید محمد سلیمانی بیش از یک دهه به عنوان فرمانده تیپ قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بودند؛ سردار همیشه آرزو داشتند به یاران شهیدشان بپیوندند.

اکبری بیان داشت: کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اولین بار بعد از دفاع مقدس در سال ۹۴ برگزار شد، این کنگره با ایثار و پشتیبانی سردار شهید محمد سلیمانی محقق شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جز اولین استان‌ها بودیم که با آرمان‌های انقلاب بیعت کردیم، مقام معظم رهبری در ابتدای سخنان خود در کنگره شهدای ملی فرمودند در سال ۵۷ مردم چهارمحال و بختیاری اولین نفراتی بودند که با آرمان‌ها بیعت کردند و بر بیعت خود ماندند.

وی افزود: بسیاری از رشادت‌های که در استان داشتیم مدیون خدمات سردار محمد سلیمانی هستیم، سردار بیش از یک دهه منشأ خدمات در این استان بودند.

سردار اکبری تصریح کرد: سردار محمد سلیمانی بیان می‌کردند در مصلی و مکان‌های که متعلق به شهدا می‌باشد برای شهدا کم نگذارید ما مدیون تک تک شهدا هستیم.

وی گفت: ما شاهد رشادت‌های فراوان سردار محمد سلیمانی در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس بودیم، سردار در استان چهارمحال و بختیاری با اقتدار و حفظ قومیت زبانزد خاص و عام شدند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: کنگره شهدای استان که در سال ۱۳۹۴ برگزار شد کم نظیر بود، استان‌های دیگر برای برگزاری کنگره، یکی از مرجعشان رجوع به کنگره استان چهارمحال و بختیاری است و همه حاصل پیگیری‌های سردار شهید محمد سلیمانی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ