روز ۳۰۴ طوفان‌الاقصی|حمله هوایی به اردوگاه «النصیرات» غزه

اقتصاد ایران: حمله پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، شهادت آزاده فلسطینی، حمله هوایی صهیونیست‌ها به مرکز نوار غزه و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در غزه از جمله مهمترین تحولات روز ۳۰۴ طوفان الاقصی است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه مناطقی در مرکز نوار غزه از جمله اردوگاه النُصیرات را بمباران کرد که تا کنون نزدیک به 10 نفر شهید و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

حزب الله لبنان بامداد امروز دوشنبه از حمله پهپادی به یکی از مقرهای ارتش رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی در واکنش به حملات هوایی این رژیم به جنوب لبنان خبر داد.

مهمترین تحولات روز 304 طوفان القصی را در ادامه دنبال کنید:

*************************************************

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد در حمله پهپادی دیروز حزب الله به شمال فلسطین اشغالی دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو نظامی بر اثر انفجار یک پهپاد در ایلیت هشاحر در الجلیل علیا زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که این دو نظامی از نیروهای تیپ گولانی هستند که اخیرا از نوار غزه به شمال فلسطین اشغالی منتقل شدند.

شهادت آزاده فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به جنین

رسانه های فلسطینی از شهادت «وفا جرار»، آزاده فلسطینی در یورش بامدادی امروز نظامیان رژیم اسرائیل به جنین در کرانه باختری خبر دادند.

رایزنی‌های داخلی حماس برای انتخاب جانشین «اسماعیل هنیه»

خلیل الحیه نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که طی روزهای آینده رایزنی‌ها برای انتخاب رهبر جدید این جنبش و جانشینی اسماعیل هنیه رئیس شهید این جنبش به پایان می‌رسد.

خلیل الحلیه درعین حال به دوستاران مقاومت اطمینان داد که در مقاومت اسلامی فلسطین با شهادت اسماعیل هنیه و با وجود ساختار و تشکیلات موجود در آن خلأ رهبری ایجاد نخواهد شد.

جنبش حماس پیش از این گمانه زنی رسانه‌ها برای انتخاب رهبر جدید این جنبش را رد کرده بود.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» غزه

منابع محلی فلسطین بامداد امروز دوشنبه از حمله هوای رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند. از جزئیات بیشتر این خبر و خسارت‌های ناشی از این حمله گزارش بیشتری منتشر نشده است.

بنا به این گزارش‌ها، دیرالبلح در مرکز غزه نیز هدف حمله هوایی رژیم اسرائیل قرار گرفت. برخی خبرها هم از شنیده شدن صدای انفجار شدید در غرب شهر غزه حکایت دارد که ماهیت آن هنوز مشخص نیست.

نشست بایدن با تیم امنیت ملی برای بررسی تحولات منطقه

کاخ سفید از نشست جوبایدن رئیس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی به منظور بررسی تحولات منطقه در روز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد که بایدن همچنین امروز (دوشنبه) با عبدالله دوم شاه اردن گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ