بازگشت اجباری یک بازیکن به پرسپولیس

اقتصاد ایران: در شرایط فعلی چون باشگاه پرسپولیس در مورد سهمیه ششم خارجی‌اش اطمینان ندارد شاید مهدی عبدی را در لیست خود حفظ کند.

فرهیختگان: سازمان لیگ تقریبا یک ماه پیش بود که با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس به این باشگاه اعلام کرد دو سهمیه خارجی‌اش به‌خاطر به حدنصاب نرسیدن بازی‌های نبیل باهویی و وحدت حنانوف کسر شده است.

در همین راستا این باشگاه به تصمیم اتخاذ شده اعتراض کرد؛ چراکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند چون حنانوف تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده پس قانونی که سازمان لیگ فصل پیش برای بازیکنان خارجی لیگ گذاشت (همراهی در بیش از 60 درصد زمان بازی‌ها) نباید شامل او شود. از طرفی غیبت‌های نبیل در برخی بازی‌های نیم‌فصل اول به‌خاطر مصدومیت بوده است. اما تا الان سازمان لیگ تکلیف پرسپولیس را در این زمینه مشخص نکرده و این مساله در نوع خودش قابل توجه است. از این جهت که سازمان لیگ خیلی زودتر از اینها می‌توانست به اعتراض پرسپولیس رسیدگی کند و قطعا این باشگاه تنها باشگاهی نیست که با این مساله مواجه است. با این حال باشگاه پرسپولیس در مورد وحدت اطمینان دارد سازمان لیگ نمی‌تواند سهمیه او را کسر کند و در همین راستا به دنبال جذب مدافع چپ خارجی است تا به نوعی پنجمین خارجی‌اش را جذب کند. اما در مورد خارجی ششم، این باشگاه فعلا تا زمان روشن نشدن وضعیتش اقدامی نخواهد کرد؛ هرچند برای جذب مدافع چپ هم از سازمان لیگ استعلام خواهد گرفت.

در شرایط فعلی چون باشگاه پرسپولیس در مورد سهمیه ششم خارجی‌اش اطمینان ندارد شاید مهدی عبدی را در لیست خود حفظ کند. درواقع اگر این باشگاه اطمینان پیدا کند که نمی‌تواند در خط حمله بازیکن خارجی بگیرد، آن وقت احتمال ماندن عبدی در جمع سرخپوشان با موافقت گاریدو زیاد خواهد بود. هرچند خود این بازیکن اصلا تمایلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد و سخت به دنبال جدایی است. ناگفته نماند که باشگاه استقلال اخیرا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده پرسپولیس با کسر دو سهمیه خارجی‌اش نباید اجازه جذب بازیکن خارجی جدیدی داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ