وبنیار «مجاهدت و ابعاد شخصیتی شهید هنیه» در کردستان برگزار شد

اقتصاد ایران: سنندج_ وبینار «مجاهدت‌ها و ابعاد شخصیتی اسماعیل هنیه» با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و به همت نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در بستر روبیکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان شامگاه یکشنبه در وبینار «مجاهدت‌ها و ابعاد شخصیتی شهید اسماعیل هنیه» که به همت نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در کردستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار رشید و عزیز مقاومت یکی از اسوه‌های مقاومت سردار بزرگ اسماعیل هنیه به ملت‌های ایران و فلسطین اظهار کرد: این سردار عزیز مقاومت با خیانت و خباثت صهیونیست به شهادت رسید و یکی از الگوهای کامل در راه مبارزه با صهیونیست‌ها و سرداری مقاوم در برابر حوادث و اتفاقات بود.

وی بیان کرد: نکته اول موضوع مقاومت است که مقام معظم رهبری در دیدار آخر با شهید هنیه جمله عجیبی بیان کرد با مضموم اینکه بلندترین پرچم اسلام را مردم غزه و فلسطین به اهتزاز درآوردند و در راه ترویج اسلام شرایط را فراهم کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: در ۳۰۰ روزی که غزه مورد هجمه سنگین اسرائیل منحوس قرار داشت، ملت غزه یک موج گرایش به اسلام را در اروپا ترویج و شروع کردند و سه برابر ترویج و گرویدن به دین مبین اسلام در قلب اروپا افزایش داشته و غیر مسلمانان هم بیشتر مشتاق شدند و این به برکت مقاومت ملت غیور و طلایه دار جبهه مقاومت آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی اذعان کرد: در عملیات مسجد الاقصی فرصتی برای جهان اسلام در معرفی جبهه مقاومت و غزه و استواری و مقاومت ملت ظلم دیده فلسطین بود که در سیطره رسانه‌های غرب به فراموشی سپرده شدند و این عملیات به عنوان یک الگو جبهه مقاومت را بار دیگر مطرح کرد.

وی ادامه داد: در دوره‌ای که مدیریت جهانی خود را منجی عالم می‌داند مقاومت فصل جدیدی را در جهان با چشم انداز جدید باز کرد که در آن مقاومت الگویی فراگیر شده است.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: محور مقاومت با الگوگیری از حضرت علی (ع) و سیدالشهدا که طلایه دار جهان در بحث مقاومت است و یک عنصر برجسته، اساسی و کلیدی در بحث عاشورا و قیام سیدالشهدا هم همین بحث مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی بیان کرد: همه خصوصیات ابا عبدالله با مقاومت گره خورده و شجاعت، صداقت و محبت همگی در ایشان تجلی یافته و در زندگی و باور ما هم باید روحیه مقاومت ایجاد شود.

وی گفت: برخی روحیه فرار از دشمن را دارند اما جبهه مقاومت ایستادگی را ترجیح داد و امروز که جبهه طاغوت جمع شدند تا کار را بر اسلام تمام کنند باید مقاومت الگوی جبهه ما شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: مقاومت یک جمله است و مردم غزه پایبندی به عهد الهی دارند آن هم محکم و استوار و پشتیبان جبهه مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی بیان کرد: در جبهه زندگی باید پای عهد با خدا باشیم و نه تنها یک برهه بلکه در تمام جبهه‌های زندگی شخصی، فردی و عبادتی و تربیتی همگی بحث مقاومت را دخیل کنیم.

وی افزود: باید سرباز در جبهه مقاومت تربیت کرده و در کنار قدرت مادی روی قدرت الهی حساب کنیم و محکم و استوار در مقابل دشمن بایستیم تا مقاومت نهادینه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: لازم است که پای جبهه مقاومت و عهد با خدا بمانیم و در محاسبات خود یک جایگاه برای خدا در نظر بگیریم چرا که در همه حال پشتیبان ما است و اگر حذف شود چیزی برای ما نمی‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین رازیانی اذعان کرد: خانواده شهید هنیه، شهادت را پیروزی می‌دانستند و با شهادت شهید هنیه دشمن در واقع به شتاب در جبهه مقاومت کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده هنیه معتقدند مردان شرافتمند ایرانی حامی آنها و مردم فلسطین هستند و شهید هنیه با وجود اینکه سنی مذهب بودند اما تربیت شده مکتب حضرت علی و مقاومت بوده و در اصل مقاومت شیعه و سنی نمی‌شناسد.

وی افزود: تشییع بزرگ در ایران توسط اهل تشیع برای بزرگ رهبر جبهه مقاومت و نماز خواندن رهبر بزرگ شیعیان بر پیکر عالم و سردار سنی یک حرکت تمدن آفرینی بود که اتفاق افتاد و باعث روحیه دادن و مقاوم شدن جبهه مقاومت شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: جبهه مقاومت تزلزل ندارد بلکه محکم و استوار است تا ختم به پیروزی یا شهادت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی ادامه داد: شهید هنیه از ۱۶ سالگی وارد این عرصه شده و همرزمان وی محکم‌تر از خانواده ایشان و استوار در راه مقاومت با هدف نابودی رژیم منحوس گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی در منجلاب و گرداب فرو رفته و در مقابل جبهه غزه ناتوان و درمانده است، افزود: این درماندگی رژیم غاصب را مجبور به حیله و ترور می‌کند اما به برکت خون شهید هنیه و سایر شهدا این مقاومت بزرگ‌تر شده و آنها را نابود خواهند شد.

رازیانی گفت: امروز ما هم پیمان با جبهه مقاومت خونخواهی شهید را وظیفه خود می‌دانیم و جبهه مقاومت پشت و حامی ما است و از ما حمایت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نیروهای انصار الله، مردم مظلوم غزه و حماس استوار با ایران اسلامی هم پیمان شده تا درس عبرتی به آمریکا که تمام این جنایت‌ها و حتی حیات اسرائیل وابسته اوست بدهد.

وی بیان کرد: تکلیف و وظیفه ماست برای ترویج تفکر مقاومت و ساخت امت یکدست عمل کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ