۲ زمین چمن تا ۲ ماه دیگر در رباط کریم به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: رباط کریم- شهردار رباط کریم گفت: دو زمین چمن تا دو ماه دیگر در رباط کریم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اله‌یاری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه آئین تجلیل از قهرمانان ملی رباط‌کریم اظهار کرد: امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای شورای اسلامی، بازدیدی از پروژه‌های ورزشی در حال ساخت شهرداری رباط‌کریم صورت پذیرفت، همچنین مجموعه روباز چند منظوره والیبال و بسکتبال در محله داودیه افتتاح و پس از آن آئین تجلیل از قهرمانان ملی ورزشی رباط‌کریم برگزار شد.

وی افزود: معتقدیم که تقدیر و تجلیل از ورزشکاران هم موجب انگیزه برای خود آن‌ها و همچنین مشوقی برای نوجوانان که تازگی به عرصه ورزش پا نهاده‌اند، می‌شود و شعار شهر رباط‌کریم آراستگی و نشاط شهروندی است که نشاط شهروندی در دو محور اصلی هنر و ورزش است.

شهردار رباط‌کریم بیان‌کرد: مجموعه ورزشی شهدای داودیه پیش از این زمین چمن مصنوعی آن افتتاح شده بود و امروز زمین والیبال و بسکتبال آن با اعتبار ۴ میلیارد تومانی افتتاح شد و سالن خانه کشتی رباط‌کریم تا ۲۰ روز آینده و سالن ورزش‌های چند منظوره نیز تا اواخر شهریورماه آماده افتتاح می‌شود.

اله یاری گفت: ساخت دو زمین چمن مصنوعی در محله «شیریندر» و محدوده پارک ملل نیز در دست اقدام است که تا دو ماه آینده آماده افتتاح می‌شوند و همچنین از هفته آینده عملیات تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهدای «الارد» با اعتبار هشت میلیارد تومانی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز بنابر وعده به شهروندان عزیز، بیش از ۵۰ درصد ۷۰ پروژه شهری با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها نیز در دست اجرا است و تا بهار سال آینده تمامی پروژه‌های اعلام‌شده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ