ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی فرودگاه مهرآباد

اقتصاد ایران: تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بشیری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد که با حضور سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرودگاه، مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت ساماندهی جایگاه فعالیت تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد تاکید و اظهار کرد: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رفع ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد، افزود: لزوم حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه از دیگر موضوعات مهم است و لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی در فرودگاه مهرآباد بیان کرد: برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری هم به رانندگان و هم مسافران ارائه دهیم.

بشیری تصریح کرد: نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی‌های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی بایستی مورد توجه دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه بازدید از محل جایگاه تاکسی‌ها و اهمیت تأمین زیرساخت‌ها عنوان کرد: زیرساخت‌هایی وجود دارد و در همین راستا نیازمند تقویت آن و موضوعاتی همچون نصب سایه بان در محل جایگاه تاکسی‌های فرودگاه بیش از گذشته با توجه به ورود هوای گرم احساس می‌شود، سازه‌های موقت و ثابت می‌تواند کمک دهنده و تسریع کننده در ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی داران فرودگاه مهرآباد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد صورت پذیرد و در همین راستا طرح ریزی مناسب باید صورت گرفته تا خدمات مطلوب هم برای رانندگان تاکسی و هم مسافران انجام پذیرد.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام آمادگی کرده که با طرح ریزی انجام شده، برنامه‌های عمرانی و اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ