الفتی: حضور در فینال برای ژیمناستیک ایران حکم مدال را داشت

اقتصاد ایران: ملی‌پوش ژیمناست ایران گفت: در ژیمناستیک تا به حال تا این سطح بالا نیامده بودم و برای ما جضور در فینال حکم مدال را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، مهدی الفتی تنها نماینده ژیمناستیک کشورمان که برای نخستین بار به عنوان یک ایرانی به فینال رقابت‌های پرش خرک المپیک راه یافته بود، امروز با کسب میانگین امتیاز ۱۴.۲۶۶ در جایگاه هفتم قرار گرفت.

الفتی پس از پایان رقابت‌های پرش خرک در خصوص عملکرد خود در مرحله فینال اظهار داشت: فینال برای ژیمناستیک ایران حکم مدال را داشت. در ژیمناستیک هیچ وقت تا این سطح بالا نیامده بودیم و همه کسانی که در فینال هستند برترین‌های دنیا هستند. حضور در فینال برای ما تاریخ‌سازی و بهترین رتبه است. در المپیک گذشته در حالی که تا یک قدمی المپیک رفته بودیم، المپین نداشتیم، اما در این دوره هم المپین داشتیم و هم فینالیست که نشان دهنده این است که در المپیک بعدی حتماً روی سکو هستیم.

وی در مورد اینکه از پرش‌های خود راضی بوده است، گفت: پرش اولم یک ذره آن چیزی که می‌خواستم، نشد، اما از جفت پرش‌های خود راضی هستم. این سطح از رقابت را برای اولین بار تجربه می‌کردم و امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

ژیمناست المپین کشورمان عنوان کرد: ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و ممکن است گاهی اوقات میخ شوید و گاهی اوقات نیز قدم به عقب بردارید. از پرش‌های خود راضی هستم و برای ژیمناستیک این بهترین رتبه بود.

الفتی در پاسخ به این سوال که اگر ژیمناستیک زودتر به آرامش رسیده بود، احتمال موفقیت بیشتر او وجود نداشت، گفت: برای کسب سهمیه باید در چهار جام‌جهانی شرکت می‌کردیم و حتی در حال جا ماندن از ثبت‌نام این مسابقات بودیم، اما خدا را شکر در مسابقات جام جهانی شرکت کردیم و موفق به سهمیه شدیم و این خیلی جایگاه بالایی است و خدا را شکر در این جایگاه هستم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ