صدور مجوز پرواز بالگردهای امدادی هلال‌ احمر در آسمان عراق

اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال‌ احمر و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین به همراه رئیس ستاد اربعین کشور در سفر به عراق با وزیر کشور عراق دیدار و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص تسهیل سفر اربعین و حفظ سلامت زائران حسینی در این ایام، انجام شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، پیرحسین کولیوند؛ رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشورمان و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین به همراه میراحمدی؛ رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگو کرده و آخرین هماهنگی‌ها را برای تسهیل زیارت اربعین و حفظ سلامت زوار در عراق انجام دادند.

کولیوند؛ رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشورمان و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین درخصوص هماهنگی‌های انجام شده و مصوبات جلسه دیدار با وزیر کشور عراق در خصوص ایام اربعین حسینی گفت: در دیدار پیش از ظهر امروز با وزیر کشور عراق، مجوز پرواز بالگردهای امدادی هلال‌ احمر بر فراز آسمان عراق در ایام اربعین حسینی صادر شد.

وی افزود: مجوز ورود آمبولانس‌های هلال‌ احمر به خاک کشور عراق، مجوز ورود دارو و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی از دیگر توافقات انجام شده در نشست امروز بود.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر در ادامه با اشاره به اعزام تیم‌های درمانی داوطلب هلال‌ احمر برای ارائه‌ خدمات درمانی و بیمارستانی به زائران در کشور عراق و در ایام اربعین حسینی ادامه داد: طبق گفت‌وگو و توافقات صورت گرفته، مجوز همکاری پزشکان ایرانی در بیمارستان‌های عراق و نیز هماهنگی‌های لازم برای استقرار تیم‌های امدادی در محورهای مواصلاتی عراق انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ