پیشنهاد تاسیس یک حزب تمام عیار به جلیلی

اقتصاد ایران: پیشنهاد تاسیس یک حزب تمام عیار در نشست «مشارکت سازنده اساتید در جهش کشور» با سعید جلیلی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشستی با اعضای ستاد دانشگاهی خود ضمن شنیدن صحبت برخی اساتید با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

چهار هزار استاد دانشگاهی پشتیبان سعید جلیلی هستند

در این نشست که با عنوان «مشارکت سازنده اساتید در جهش ایران» برگزار شد، موضوع نقش‌آفرینی مؤثر اساتید دانشگاه‌ها در میان، مردم، حاکمیت و معادلات ملی و بین‌المللی پرداختند. برخی از اساتید با بیان دیدگاه‌های خود و طرح مسائلی به موضوع فعالیت در ستاد دانشگاهی اشاره کردند و کار کردن در ستاد سعید جلیلی را جهادی توصیف کردند و اشاره داشتند بسیاری از اساتید دانشگاهی حدود ۴ هزار نفر حاضر هستند برای تحقق گفتمان مطرح شده از سوی سعید جلیلی، فعالیت کنند.

برنامه‌ها مدون و به زبان عموم جامعه ترجمه شود
همچنین برخی از اساتید حاضر به فعالیت میدانی خود در دوران تبلیغات انتخاباتی اشاره کردند و بیان کردند مسیر درستی در مسیر مبانی انقلاب اسلامی در حال طی شدن بود و متوجه شدیم چقدر اساتید دانشگاهی با توده جامعه ارتباط کمی دارند. البته جامعه به دنبال این پرسش هستند که گفتمان فکری آقای جلیلی بر اساس کدام مبانی اقتصادی است و تقاضا داریم در زمینه‌های مختلف برنامه‌ها مدون شود به زبان ساده برای جامعه ترجمه شود. این گفتمان هم به طور مستمر در مساجد، تحت عنوان فعالیت‌های دولت در سایه و یا هر عنوان دیگر برای جامعه تبیین شود.

نقش دشمن در مسائل فرهنگی برای مردم تبیین شود

توجه به در کنار هم قرار گرفتن جریان انقلاب از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد. عدم وجود فرماندهی فرهنگی در نظام حکمرانی کشور، تبیین نقش دشمن در مسائل فرهنگی طبق درخواست رهبری از دیگر موضوعاتی بود که عنوان شد. همچنین توجه وضعیت پرداخت عادلانه برای اساتید دانشگاه‌های کشور بیان شد.
توجه به آرامان‌های انقلاب اسلامی، دیدگاه‌های کارشناسی در عرصه‌های مختلف در کنار نقش سیاست‌مدار به عنوان نقطه کانونی که امور را از ضرورت به مطلوب تبدیل کند، از درخواست‌های اساتید حاضر در جلسه بود که بتوانند به طور مدون همان کاری که حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت کرد را در عرصه سیاست و انقلاب اسلامی در سطح جامعه تبیین کنند و پیش ببرند.

پیشنهاد تأسیس یک حزب توسط سعید جلیلی

تحقق دولت اسلامی بر اساس مدل الگوی پیشرفت و تمدن برای نجات انقلاب اسلامی را نیازمند تشکیلات و افراد اجرایی بیان کردند و در ادامه به ضعف در تشکیلات پرداختند. همچنین تشکیل و راه اندازی حزب توسط سعید جلیلی از دیگر مواردی بود که مطرح شد تا یک حزب تمام عیار راه اندازی شود. همچنین فعالیت برای حضور در مجلس شورای اسلامی با همراهی یک گروه با تفکر انقلابی از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ