احتمال لیست‌شدن همستر کامبت در بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا؛ آماده اتفاقی مهم باشید

اقتصاد ایران: اضافه شدن نماد همستر کامبت در صرافی بایننس، احتمال لیست‌شدن توکن این بازی کریپتویی را بالا برده است.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز دنیا، با افزودن نماد HMSTR به پلتفرم خود به اتفاقی بزرگ اشاره کرده است. کاربران بازی کریپتویی همستر کامبت مشتاقانه منتظر ایردراپ و لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها هستند.

پس از لیست شدن اخیر توکن همستر کامبت در CoinMarketCap، اکنون نماد همستر کامبت در بایننس ظاهر شده است که دسترسی و معامله‌ی توکن را برای معامله‌گران پس از لیست‌شدن آسان‌تر می‌کند.

لیست‌شدن همستر کامبت در بایننس بازده خوبی برای این صرافی به همراه خواهد داشت. بازی کریپتویی همستر کامبت بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر و بیش از ۵۰ میلیون کاربر روزانه دارد. طبیعتاً پس از لیست شدن توکن همستر کامبت، بایننس انبوهی از کاربران جدید را به سمت خود جذب خواهد کرد.

تیم همستر کامبت در ابتدا تاریخ ایردراپ را جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرده بود؛ اما با وجود هیاهوی پیرامون لیست‌شدن در صرافی بایننس، تاریخ ایردراپ به تعویق افتاد. تیم همستر کامبت به چالش‌های فنی به‌دلیل مقیاس عظیم ایردراپ اشاره کرد که شامل بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر خواهد بود و آن را به یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کریپتو تبدیل می‌کند. بازی کریپتویی همستر کامبت هر چند روز یک‌بار با معرفی ویژگی‌های جدید، کاربران خود را درگیر نگه می‌دارد.

مقالات مرتبط
  • فوری: همستر کامبت در بازار پیش‌عرضه‌ صرافی کوکوین لیست شد
  • ولت تون‌کیپر (tonkeeper) چیست و چطور ربات همستر را به تون‌کیپر متصل کنیم؟

توکن همستر کامبت، در بازار پیش‌عرضه‌ی برخی از صرافی‌ها مانند Gate.io و OKX و Bybit و KuCoin و Bitget لیست و معاملاتش به‌صورت محدود آغاز شده است.

پیش‌بازار یا بازار پیش‌ از عرضه، برای عرضه‌ی غیررسمی رمزارزها طراحی شده است. این نوع بازارها برای کمک به تأمین نقدینگی، تعیین قیمت و افزایش آمادگی جامعه‌ی توسعه‌دهندگان ایجاد شده‌اند.

اگر بایننس، توکن همستر کامبت را لیست کند، این توکن می‌تواند به نقطه‌ی عطف بزرگی دست یابد. تیم همستر کامبت ادعا می‌کند که سخت در تلاش است تا مشکلات فنی پیش‌رو را برطرف کند تا همستر کامبت آماده‌ی ایردراپ شود.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ