حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله علیه پایگاه‌های اسرائیل

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه سوم خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت، امروز یکشنبه موضع نظامی «برکه ریشا» ارتش اسرائیل را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده‌اند.

در بیانیه چهارم حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف و شجاع آن، رزمندگان مقاومت، امروز موضع نظامی «المناره» ارتش رژیم اسرائیل را هدف حملات موشکی قرار داده و موشک مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع نظامی «رامیا» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل نیز بامداد امروز از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند این رژیم به‌دنبال شلیک ده‌‌ها موشک و راکت از سمت لبنان به‌سوی شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

این رسانه‌‌ها مدعی شدند که حزب‌الله لبنان با شلیک حدود 50 موشک مناطقی در امتداد مرزهای اشغالی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

جنبش حزب‌الله ساعاتی بعد از این حمله اعلام کرد در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن غیرنظامیان در جنوب لبنان برای اولین بار شهرک صهیونیست‌نشین «بیت‌هلل» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ