نخبگان به جبران عقب‌ماندگی‌های اردبیل کمک کنند

اقتصاد ایران: اردبیل- استاندار اردبیل گفت: ما از نخبگان و مفاخر استان اردبیل انتظار داریم تا به جبران عقب‌ماندگی‌های این استان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر یکشنبه در آئین تکریم سرآمد و نخبگان علمی در مجتمع فدک اردبیل، اظهار کرد: پیشرفت کشور و استان اردبیل مرهون همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان و چهره‌های ممتاز علمی است تا با توانمندی خود بسترساز این رشد و پیشرفت باشند.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری این آئین در راستای توسعه فرهنگ سپاسگزاری و تکریم از تلاشگران عرصه علم و پیشرفت‌های کشور در این حوزه تصریح کرد: فرهنگ سپاس باید در این استان جا بیفتد و همه در تقویت این عرصه و توسعه فرهنگ قدردانی تلاشی جدی انجام دهند.

استاندار اردبیل گفت: آنهایی که چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارند، همواره از این حرکت‌ها ابراز نارضایتی و ناخرسندی می‌کنند در حالی که چنین افراد با نیت ناپاک خود مایع عقب‌ماندگی و گرفتاری استان هستند.

عاملی افزود: باید موفقیت دیگران برای ما اسباب خوشحالی و شادی باشد و همواره قدردان مجاهدت گروه‌های مختلف به ویژه نخبگان علمی باشیم.

وی ضرورت حضور نخبگان را در توسعه و تکمیل زنجیره پیشرفت و ترقی یادآور شد و خاطرنشان کرد: استان اردبیل با داشتن ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی، فرهنگی، هنری و علمی جز ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم این حرکت را بسط و گسترش دهیم.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این استان به وجود شخصیت‌های ممتاز و بی‌نظیر همچون شیخ صفی‌الدین اردبیلی به خود می‌بالد چرا که این شخصیت جهانی توانسته نام اردبیل را پرآوازه کند.

وی بیان کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان در کنار بهره‌گیری از توان نخبگان و مفاخر، بهتر است الگوسازی‌ها را به نحوی انجام دهیم تا نسل‌های آینده نیز بتوانند در این بستر حرکت تحولی انجام دهند.

استاندار اردبیل یادآور شد: ما تلاش خواهیم کرد تا در سال‌های آینده در حوزه‌ها و ابعاد مختلف این گفتمان و فرهنگ قدردانی را گسترش داده و زمینه یک حرکت خوب و مؤثر را برای تربیت و تعالی نسل آینده فراهم و مهیا کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ