شاه‌محمدی: رفتن بیرانوند یک اتفاق مثبت بود

اقتصاد ایران: از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند یک اتفاق مثبت برای سرخپوشان است.

- اخبار ورزشی -

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس بعد از جدایی چند بازیکن تأثیرگذار اظهار داشت: آنهایی که از پرسپولیس جدا شدند، باید می‌رفتند و فکر می‌کنم خیلی از پیشکسوتان و هواداران هم بابت این اتفاق ناراضی نبودند. در چند دهه گذشته بازیکنان بزرگی از باشگاه پرسپولیس جدا شدند، ولی این تیم هیچ وقت از مسیر اصلی خود دور نشد. پرسپولیس در این چند سال بازیکنان زیادی از دست داد، ولی بیشترین قهرمانی را آورد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: علیرضا بیرانوند گفته بود که بعضی از پیشکسوتان باعث جدایی او شدند، ولی همه واقعیت‌ها را می‌دانند. بیرانوند هر سال بحث مسائل مالی را وسط می‌کشید و دنبال جدایی از پرسپولیس بود که فکر می‌کنم رفتن او برای تیم یک اتفاق مثبت بود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به خریدهای جدید این تیم خاطر نشان کرد: پرسپولیس چند بازیکن خوب را به خدمت گرفته است و فکر می‌کنم با خرید یک دفاع چپ و یک مهاجم ترکیب تیم تکمیل خواهد شد. پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد و باید یک مهاجم تراز اول خارجی را به خدمت بگیرد.

شاه‌محمدی راجع به سپردن هدایت پرسپولیس به گاریدوی اسپانیایی گفت: ما در ایران به غیر از یک یا دو مربی، دیگر مربی به‌روز نداریم و فکر می‌کنم گاریدو از خیلی از گزینه‌های داخلی بهتر است. من معتقدم تمام هواداران و پیشکسوتان باید از این مربی حمایت کنند و باشگاه هم می‌بایست به او زمان بدهد تا برنامه‌هایش را در پرسپولیس پیاده کند. اگر هم پرسپولیس در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفت، باید از بازیکنان و سرمربی حمایت شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ