واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه تل‌آویو

اقتصاد ایران: جنبش حماس عملیات شهادت طلبانه تل‌آویو را واکنش طبیعی نسبت به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به عملیات شهادت طلبانه صبح امروز در شهر تل آویو پایتخت سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

در این بیانیه تصریح شده است که عملیات سلاح سرد قهرمانانه شهید «عمار رزق عوده» در منطقه حولون واکنشی طبیعی نسبت به جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه تصریح کرد که عملیات مذکور در واکنش به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین و مردم در نوار غزه و تجاوزهای مکرر و خطرناک در کرانه باختری و اقدامات جنایتکارانه و احمقانه دیگر از سوی کابینه افراطی صهیونیست‌ها صورت گرفته است که از جمله آنها ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس است.

این بیانیه ضمن ستایش از شهید عمار رزق عوده از اهالی منطقه سلفیت از ملت فلسطین و جوانان انقلابی در کرانه باختری و قدس خواست تا انتفاضه علیه ارتش اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان در هر منطقه‌ای از اراضی فلسطین را ادامه دهند.

جنبش حماس تاکید کرد که این جنایت‌های مستمر و تجاوزهای آشکار به قوانین بین‌الملل که دشمن صهیونیستی در برابر دیدگان دنیا انجام می‌دهد، بدون مجازات باقی نخواهد ماند و ملت فلسطین از طریق مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوز، پاسخ این جنایت‌ها را خواهد داد و جوانان انقلابی ما روش به درد آوردن این دشمن متکبر را یاد خواهند گرفت و هزینه جنایت‌های آنها علیه ملت و اهالی و مقدسات ما را پس می گیرند و حقوق و سرنوشت ملت فلسطینی را از دشمنان می‌گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ