اجرای کمربندی خیام نیازمند نگاه ملی است

اقتصاد ایران: سیاهکل _ شهردار سیاهکل با اشاره به اعتبارت ناچیز شهرداری‌ها گفت: اجرای پروژه‌های بزرگی چون کمربندی خیام نیازمند اعتبارات هنگفت و نگاه ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل لاهوتی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: درب شهرداری سیاهکل در همه ایام هفته برای مردم باز بوده و روز خاصی برای ملاقات مردمی تعریف نشده است.

شهردار سیاهکل با اشاره به پروژه مهم کمربندی خیام این شهر اضافه کرد: اجرای کامل پروژه کمربندی خیام سیاهکل حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

لاهوتی با اشاره به اعتبارت ناچیز شهرداری‌ها بیان کرد: اجرای پروژه‌های بزرگی چون کمربندی خیام نیازمند اعتبارات هنگفت و نگاه ملی است.

وی با بیان اینکه کارهای ساخت کمربندی را راه و شهرسازی انجام می‌دهد، افزود: سیاهکل تنها شهری است که با اجرای کمربندی خیام، وظیفه سنگین کمربندی سازی را بر دوش می‌کشد.

شهردار سیاهکل با بیان اینکه اجرای کمربندی خیام اولویت نخست مدیریت شهری است، گفت: باید از ظرفیت‌های ملی برای احداث کمربندی خیام استفاده شود و از این رو از ظرفیت‌های ملی بهره گرفتیم.

لاهوتی با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه کمربندی خیام اضافه کرد: تنها بخشی از مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بنیاد مستضعفان به شهرداری سیاهکل اختصاص یافت و پس از تغییر و تحول مدیریتی در بنیاد، پرداختی‌ها متوقف شد.

وی با بیان اینکه امکانات و شرایط برای احداث پروژه کمربندی خیام فراهم شود، افزود: بهره برداری از کمربندی خیام منوط به بسترسازی امکانات و همچنین تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها است.

شهردار سیاهکل با اشاره به چالش‌های پیش روی اجرای پروژه کمربندی خیام این شهر اضافه کرد: مصالح و سنگ مورد نیاز اجرای پروژه کمربندی خیام سیاهکل، از لوشان خریداری و تأمین می‌شود.

لاهوتی با تاکید بر لزوم حساس سازی مسؤولان استانی جهت تسهیل بخشی اجرای کمربندی خیام بیان کرد: مسؤولان بلندپایه استان و کشور از نزدیک از روند اجرای پروژه کمربندی خیام بازدید کردند اما استان را برای تسهیل بخشی اجرای پروژه حساس کرد.

وی از احداث میدان دیلمان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کارهای مقدماتی اجرای پروژه میدان دیلمان شهر دیلمان انجام شده و روند اجرای آن با سرعت در حال انجام است، که تحقق این امر به تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط است

شهردار سیاهکل با اشاره به مشکلات و چالش‌های سگ‌های ولگرد در این شهر بیان کرد: سگ‌های ولگرد جهت ساماندهی به پناهگاه منتقل می‌شود.

لاهوتی از احداث زودهنگام پارک بانوان سیاهکل خبر داد و اضافه کرد: کارهای اصلی احداث پارک بانوان در سیاهکل انجام شده و باشگاه بدن سازی ویژه بانوان هم در این پارک ساخته می‌شود.

وی با تاکید از لزوم جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: برای احداث نخستین هتل ۵ ستاره در سیاهکل پروانه رایگان داده می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ