اعطای تسهیلات ۴ میلیارد تومانی ویژه هوشمندسازی در صنایع بالغ

اقتصاد ایران: مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال از اعطای تسهیلات ۴ میلیارد تومانی ویژه هوشمندسازی در صنایع بالغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمد موسی‌زاده موسوی با اعلام اینکه یکی از نیازهای اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه هوش مصنوعی، توسعه بازار به‌ویژه در صنایع بالغ و راهبردی کشور است، حمایت از شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال را زمینه‌ساز تحول دیجیتال و ارتقای بهره‌وری در این صنایع برشمرد.

دکتر موسوی در ادامه گفت: در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه بازار هوشمندسازی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در صنایع بالغ، بسته حمایتی ویژه‌ای را برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: در این خط اعتباری ویژه که به عاملیت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال اعطا خواهد شد، شرکت‌های دانش‌بنیان دارای قرارداد با صنایع بالغ مانند بخش معدن، نفت، گاز و پتروشیمی و سایر حوزه‌های راهبردی کشور به شرط محوریت موضوع هوشمندسازی و هوش مصنوعی می‌توانند تا سقف ۴ میلیارد تومان از تسهیلات سرمایه در گردش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری اقتصاد دیجیتال افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه صندوق به نشانی digitechfund.landin.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۷۷۱۰۸۷ تماس بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ