۲۲۹ فروند کشتی در بنادر نوشهر و فریدونکنار پهلو گرفت

اقتصاد ایران: نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سال جاری ۲۲۹ فروند کشتی در بنادر نوشهر و فریدونکنار پهلو گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کیا کجوری با تشریح عملکرد ۴ ماهه نخست اداره کل در بخش امور دریایی، گفت: تعداد کشتی‌های تجاری وارده به بنادر نوشهر و فریدونکنار از آغاز امسال تاکنون ۲۲۹ فروند بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از افزایش ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در این ۴ ماه یک هزار و ۴۹۸ فقره اسناد دریانوردی شامل گواهینامه‌های مهارت، شایستگی و جانبی و همچنین شناسنامه‌های دریانوردی در این اداره کل صادر شده است.

کیا کجوری گفت: ضمن اینکه در این مدت به میزان ۱۱۰ نفر آزمون دوره‌های دریانوردی محدود و ۴۵ مورد بازدید و نظارت بر دوره‌های برگزار شده در مراکز آموزش دریانوردی تحت پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران انجام شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، اجرای موفق طرح‌های ایمنی سفرهای نوروزی دریایی، بازدید و نظارت بر ۹۰ ایستگاه گردشگری دریایی فعال در سطح استان مازندران، نجات جان ۱۲ نفر طی هشت عملیات جستجو و نجات دریایی را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در بخش دریایی اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

کیا کجوری همچنین نظارت بر ساخت دو فروند شناور تفریحی دارای طول بیش از ۱۲ متر، صدور ۸۱ مورد انواع گواهینامه قایق و شناور، انجام ۶۰ مورد بازرسی تأیید اصالت انواع شناور و قایق، دریافت ۱۰۰ درصدی مواد زائد کشتی‌های متقاضی، صدور ۸۲۱ فقره گواهینامه سلامت پزشکی توسط پزشکان معتمد تحت نظارت اداره کل را از دیگر اقدامات شاخص حوزه دریایی در ۴ ماهه امسال برشمرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ