۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در چند عملیات جداگانه در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله دهقان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت در یکی از محورهای مواصلاتی استان با هوشیاری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی را توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیونت جک در عملیاتی دیگر در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ اسلامیه و پاسگاه انتظامی برون شهرستان فردوس به یک دستگاه کامیونت جک مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به صورت ماهرانه در زیر بار جاساز شده بود کشف کردند.

دهقان افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات نیز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

دهقان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "نای بند" شهرستان طبس هم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی که به سمت کرمان درحرکت بوده، مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر، آن را متوقف کردند که در بازرسی از تریلی، ۵ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ