برنامه ریزی های راهبردی جهت نوسازی بافت فرسوده پایتخت

اقتصاد ایران: معاون شهردار تهران از افزایش صدور حدود ۴ هزار پروانه ساختمانی در مناطق کم برخوردار به علت فرسوده بودن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر ساماندهی بافت فرسوده در دوره مدیریت کنونی گفت: در حال حاضر از هفتاد هزار هکتار مساحت تهران، ۴ هزار هکتار در بافت فرسوده قرار دارد که این مقدار تا قبل از مدیریت فعلی، تقریباً قفل بود ولی با اقداماتی که در کمیسیون ماده پنج صورت گرفت، شاهد ساماندهی بافت فرسوده در پایتخت می‌باشیم.

معاون شهردار تهران بیان کرد: علاوه بر این در زمینه زباله‌سوز، ساخت هتل، ساخت مسکن صنعتی، شهربازی، ورزشگاه و یک مرکز بین‌المللی تجاری مذاکرات بسیار مناسبی با سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است و تمامی این موارد در حال نهایی شدن می‌باشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: همچنین برپایی رویدادهای فرهنگی در پایتخت مانند غدیر، ماه مبارک رمضان، امام رضایی‌ها و…، ساماندهی دست فروشان و زیباسازی شهر علاوه بر اینکه با استقبال بی نظیر شهروندان برخوردار بود، از دیگر اقدامات مدیریت شهری در دوره کنونی است که در راستای ایجاد نشاط و شادابی و امید در دل شهروندان پایتخت صورت گرفته است.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران افزود: عمده این بدهی‌ها مربوط به سنوات گذشته بود که سال‌ها بر زمین مانده بود؛ هر چه ما بتوانیم این بدهی را باز پرداخت کنیم در حقیقت قدرت شهرداری را افزایش داده‌ایم.

وی افزود: عزم جدی شهردار تهران این است و بر همین اساس اولویت‌ها را با معاونین در چارچوب بودجه مشخص کردند، که امسال بودجه ۱۵۰ همتی را محقق نمائیم، که این یک تحولی است که بودجه‌ای که در سال گذشته نزدیک ۷۰ همت بود با متمم به ۱۰۴ همت رساندیم.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر ایجاد فضای همدلی، صمیمیت در حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: تعلق سازمانی، وفاداری، داشتن روحیه تلاش و کوشش، خلاقیت و نوآوری و ارزیابی به عنوان مهمترین ویژگی و شاخصه‌های مدیران به ویژه در معاونت مالی مطرح می‌باشد و بایستی تلاش کنیم از این فرصت باقی مانده در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در پایتخت گام‌های رو به جلو برداریم، همچنین خداوند متعال را به جهت این اقدامات فاخری که طی این مدت انجام شده است شاکر باشیم، هرچند افق ما درز این زمینه بسیار روشن است و تا رسیدن به قله فاصله داریم اما با تلاش و کوشش یکایک شما عزیزان خواهیم توانست پرونده مثبتی در این دوره از مدیریت شهری ثبت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ