دست های پشت پرده عزم خود را برای تضعیف تیم مس جزم کرده‌اند

اقتصاد ایران: کرمان- دست های پشت پرده در تهران و کرمان عزم خود را جزم کرده اند تا مس کرمان روز به روز ضعیف تر از قبل شده و حتی تا مرحله حذف کامل از فوتبال پیش برود.

خبرگزاری مهر، فهیمه افضلی؛ مس کرمان در وضعیتی ابهام برانگیز به سر می‌برد و در حالی که با یک مربی توافق هم شده است اما بازهم دست‌های پشت پرده، مانع کار می‌شوند و اجازه نمی‌دهند، وضعیتی با ثبات برای تیم و هواداران پیش آید.

این شرایط بی ثبات و غیرقابل قبول، در حالی در قدیمی ترین تیم باشگاهی تحت مالکیت شرکت مس رخ می‌دهد، که سایر تیم‌های این مجموعه علاوه بر انتخاب سرمربی، اردوهای تدارکاتی خود را هم برگزار کرده‌اند.

پس از انتخاب محمود فکری برای هدایت مس شهربابک، مشخص شد که ماجرای شرط بومی بودن سرمربی‌ها برای تیم‌های لیگ یک شرکت مس، فقط یک داستان بوده و قرار است با آن فقط مس کرمان و هوادارانش بازی بخورند و زمان مهم آماده سازی پیش فصل را از دست دهند.

حالا مشخص است آن دست‌های پشت پرده چه در تهران و چه در کرمان عزم خود را چگونه جزم کرده‌اند تا مس کرمان روز به روز ضعیف‌تر از قبل شده و حتی تا مرحله حذف کامل از عرصه نه تنها فوتبال بلکه ورزش هم پیش رود.

باشگاهی که از همه باشگاه‌های بعداً تأسیس شده در شرکت مس، قدیمی تر و پرافتخار تر است، هم اکنون به آخرین باشگاهی تبدیل می‌شود که قرار است به اموراتش آن هم فقط در ساعات اداری، رسیدگی شود.

مشکل از آنجایی آغاز می‌شود که به علت بدعت‌های گذاشته شده از گذشته، مسئله باشگاه مس خواسته یا ناخواسته، فقط به فوتبال مربوط نمی‌شود بلکه نبض ورزش شهر کرمان به دست این باشگاه است.

بی سر و سامانی این باشگاه به منزله بی سروسامانی ورزش است و همین امر موجی از ناامیدی و یاس را به ورزش کرمان تزریق می‌کند.

با ادامه این روند فقط می‌توان گفت علاوه بر اعتبار، آرزوهای اهالی ورزش کرمان هم برباد می‌روند و دیگر کسی برای مس کرمان و عقبه‌اش تره هم خورد نمی‌کند.

یقیناً پیدا کردن مسببان وضع موجود کار سخت و پیچیده‌ای نیست و چه خوب است برای یک بار هم که شده مسؤولین کلان در سطح استان، به پیدا و قطع کردن علل عمدی و سهوی این نابه سامانی‌ها ورود کنند و حداقل این بار یاس و نا امیدی را از روی دوش هواداران مس کرمان بردارند.

شاید گفتن این جمله سخت باشد، اما با وضعیت فعلی نمی‌توان امیدی به صعود مس به لیگ برتر داشت، مگر آنکه معجزه‌ای رخ دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ