کمک ۱۸ میلیارد ریالی مردم قائمشهر برای بازسازی عتبات عالیات

اقتصاد ایران: قائمشهر - مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات قائمشهر از کمک حدود ۱۸ میلیارد ریالی مردم نیکوکار شهرستان طی پارسال و امسال برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاجیان پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران عتبات عالیات در قائم شهر از مشارکت محبان اهل بیت در توسعه حرم نورانی امام حسین (ع) در کربلای معلی تقدیر شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان قائم شهر گفت: کمک در امر ساخت و توسعه حرمین ائمه معصومین در عراق، نشانه عشق و دلدادگی مردم به اباعبدالله الحسین و دیگر امامان معصومین (ع) است که این ارادت جاودانه است.

حاجیان افزود: مردم مؤمن و عاشق ائمه اطهار (ع) در شهرستان قائم‌شهر پارسال دو میلیارد و۱۵۶ میلیون تومان برای توسعه حرم امام حسین (ع) و ساخت صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) کمک کردند و امسال نیز محبان حسینی در قائم شهر تاکنون ۶۱۰ میلیون تومان به حساب ویژه ستاد عتبات عالیات برای ساخت و توسعه حرم ملکوتی امام حسین (ع) کمک کردند.

مسئول ستاد عتبات عالیات قائمشهر، طرح نشان ارادت را دیگر برنامه و اقدام حمایتی مردم این شهرستان به توسعه حرم و صحن های امام حسین (ع) نام برد که در این طرح هر فرد می‌تواند با اهدای ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب عتبات عالیات در امر تهیه هر کاشی که به نام خودش حک و در حرم و صحن امام حسین (ع) نصب می‌شود مشارکت کند.

حاجیان ستاد عتبات عالیات قائم شهر راجزو ستاد برتر استان مازندران نام برد که علاوه بر کمک‌های مالی بیش از ۸۰۰ نفر نیروی کار با مهارت‌های مختلف فنی برای ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) و صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) به عتبات عالیات اعزام شدند.

در این همایش، خشمس مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات قائم شهر نیز با اشاره به عضویت و مشارکت فعالانه ۴۷۰ خواهر در این ستاد، اهدا و جمع آوری کمک‌های غیر نقدی چون محصولات کشاورزی از قبیل برنج و زیورآلات را دیگر اقدامات حمایتی دوستداران اهل بیت در این شهرستان برشمرد که پس از تبدیل این کمک‌ها به وجه نقد به حساب ویژه ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) اهداء می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ