رویکرد محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است

اقتصاد ایران: اراک- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: جهاد تبیین رویکرد محوری و برنامه اولویت‌ دار این نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت ۱۲ مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: دیدگاه مقام معظم رهبری در انجام وظایف این شورا و اجرای برنامه‌ها، بهره گیری از ظرفیت مردمی در این راستا است و این شورا تلاش کرده تمام برنامه‌ها با محوریت مردم باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تبلیغ مبانی اسلام و مبانی جمهوری اسلامی از وظایف و رسالت‌های خطیر این شورا است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف پیامبر اکرم (ص) تبلیغ بود و به واسطه این امر، اکنون دین اسلام در جهان فراگیر شده و این مهم باید بیش از پیش نهادینه شود.

حجت‌الاسلام خلیلی جهاد تبیین را از برنامه اولویت دار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: علی رغم دشواری‌ها، خبرنگاران از بهترین یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ترسیم و به تصویر کشیدن مناسبت‌های این شورا هستند.

وی با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری در تداوم حمایت از مردم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیسم افزود: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، برنامه راهپیمایی جمعه‌های خشم را هر هفته با حضور چهار استان پس از اقامه نماز جمعه، برگزار می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: با تدبیر حکیمانه و به موقع امام راحل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه سال ۱۳۵۹ تشکیل شد.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: حضور مستمر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در تجمع و برنامه‌های یکی از نقاط قوت و برجسته شورای هماهنگی تبلیغات مرکزی است که این در برگزاری برنامه میان سایر استان‌ها، ویژه است.

وی یکی از مهمترین حوادث عالم را واقعه قیام اباعبدالله و روز عاشورا عنوان کرد و افزود: موضوع واقعه عاشورا همواره قابل تکرار است و محدود به زمان خاص نیست، درس‌های عاشورا را باید در زندگی به کار ببندیم تا با عزت و سربلندی زندگی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ