چمران در سمت ریاست شورای شهر تهران ابقا شد

اقتصاد ایران: مهدی چمران با ۲۱ رای در چهارمین سال شورای ششم به عنوان رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان دویست‌و‌پنجاه‌وسومین جلسه شورای شهر تهران انتخابات هیئت رئیسه شورا برای سال چهارم از شورای ششم در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

بر این اساس مهدی چمران به عنوان رئیس شورای شهر تهران در دوره ششم از سوی اعضای شورای شهر تهران انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، انتخاب نایب‌رئیس شورای شهر تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت که به پیشنهاد مهدی چمران و سایر اعضا، پرویز سروری به عنوان کاندیدای نایب‌رئیس شورا معرفی شد.

پرویز سروری با کسب 15 رای از 21 رای ماخوذه به عنوان نایب‌رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد.

همچنین در جریان جلسه امروز جعفر شربیانی و سود نجفی به عنوان دو منشی هیئت رئیسه شورای شهر تهران از سوی مهدی چمران پیشنهاد شدند. سوده نجفی از 21 رای ماخوذه با 16 رای و جعفر شربیانی از 21 رای ماخوذه با 15 رای به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه شورای شهر تهران انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران، مهدی اقراریان؛ عضو شورای شهر تهران پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و اعلام نتایج آن ضمن تبریک به هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: بنده دیروز به مدت 50 دقیقه با جنابعالی (چمران) صحبت کردم و نظرات خود را در خصوص وضعیت شورای شهر تهران عرض کردم. ضمن اینکه برای هیئت رئیسه جدید در سال پایانی شورای ششم آرزوی موفقیت دارم اما انتظار داریم که حداقل موضوعات به صورت ویژه در شورای شهر تهران پیگیری شوند.

وی تصریح کرد: نقدهایی درخصوص اداره شورای شهر تهران وجود دارد و بنده و شاید برخی از همکاران به این موضوع انتقاد داشته باشیم. همانطور که بارها گفته شده ما از آقای زاکانی و شهرداری ناامید هستیم ولی 21 رای به شما (چمران) نشان از همبستگی اعضای شورای شهر تهران و درخواست پیگیری مطالبات است.

وی تاکید کرد: خواهش بنده این است که شما (چمران) به تمام اعضای شورای شهر تهران به یک چشم نگاه کنید و تمام تلاش خود را برای اصلاح وضعیت موجود داشته باشید.

ناصر امانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با انتقاد از صحبت‌های اخیر زاکانی مبنی بر اینکه اعضای منتقد شورای شهر تهران در اقلیت هستند، گفت: ما دیگر از آقای زاکانی انتظاری نداریم. اما از شما (چمران) و آقای سروری توقع داریم تا نظرات کارشناسی اعضای شورای شهر تهران را مورد توجه قرار بدهند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا اعضای شورای شهر تهران به عدالت شما و آقای سروری یقین دارند، گفت: امیدواریم خدایی ناکرده به خاطر مسائل حاشیه‌ای این عدالت قربانی نشود.

مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی نیز برای اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران در دوره پایانی شورا در دوره ششم آرزوی موفقیت کرد.

محمد آخوندی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سال پایانی شورای ششم گفت: از امروز تا پایان دوره 365 روز به عمر شورای شهر تهران باقیمانده است امیدواریم در یک سال باقیمانده با وفاق و همدلی بتوانیم خدمترسانی مطلوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی بنا داشتند به عنوان کاندیداهای منشی‌های هیئت رئیسه در سال پایانی پیشنهاد شوند گفت: اما بنا بر توصیه آقای چمران این کار صورت نپذیرفت.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای شهر تهران به جهت رای به وی خاطر نشان کرد: شورای ششم بیشترین ارتباط را نسبت به ادوار گذشته با مردم داشته است و ان‌شاءالله بتوانیم در سال پایانی همانند 3 سال گذشته، خدمترسانی مطلوبی را به شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ