ناظران مجلس در ۱۹ شورا و مجمع ملی انتخاب شدند

اقتصاد ایران: در جلسه علنی امروز اعضای ناظر مجلس در شوراها و مجامع ملی انتخاب شدند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، انتخاب اعضای ناظر مجلس در شوراها و مجامع ملی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار داشت که نمایندگان با آرای خود اعضای ناظر مجلس در شوراها و مجامع را انتخاب کردند که در ادامه می‌خوانیم:

*انتخاب ناظران مجلس در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجتبی رحمان دوست را با 194 رای و رضا صدیقی را با 192رای به عنوان ناظر در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی انتخاب کردند.

*ناظران مجلس در شورای حقوق و دستمزد

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسلم صالحی را با 223 رای و جبارکوچی نژاد را با 200 رای به عنوان ناظران مجلس در شورای حقوق و دستمزد انتخاب کردند.

*ناظر مجلس در شورای توسعه مدیریت سرمایه انسانی

در ادامه این جلسه وکلای ملت، هاشم خنفری عضو کمیسیون اجتماعی را با 207 رای به عنوان ناظر مجلس در شورای توسعه مدیریت سرمایه انسانی انتخاب کردند.

*رحماندوست و گودرزی عضو شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار

بنابراین گزارش، انتخاب دو نفر از نمایندگان با معرفی کمیسیون اجتماعی به عنوان عضو در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز در دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

بر این اساس مجتبی رحماندوست با 199 رای و عباس گودرزی با 206 رای به عنوان عضو شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شدند.

*ناظران مجلس در شورای عالی بیمه

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان از هر یک از کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عالی بیمه در دستور جلسه علنی امروز قرار داشت.

مصطفی مطورزاده، محمد علیجانی، علی جعفری آذر و احمد فاطمی برای عضویت در شورای عالی بیمه کاندیدا شدند.

مطورزاده با 151 رای و جعفری آذر با 126 رای به عنوان دو ناظر در شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

*ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز علیرضا نوین عضو کمیسیون عمران مجلس را با 158 رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی ترافیک شهرهای کشور انتخاب کردند.

*ناظران مجلس در هیئت عالی گزینش

در بخش دیگری از این نشست وکلای ملت، سالار مرادی را با 150 رای از کمیسیون اجتماعی و رمضان رحیمی را با 174 رای از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر در هیات عالی گزینش انتخاب کردند.

*ناظر مجلس در شورای عالی مسکن

بهارستان نشینان در ادامه از میان علیرضا نثاری و محمدمنان رئیسی، رئیسی را با 102 رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی مسکن انتخاب کردند.

*ناظران مجلس در شورای عالی اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز ، محمد قسیم عثمانی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را با 140 رای و سعید رحمت‌زاده از کمیسیون اقتصادی مجلس را با 156 رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی اقتصاد تعیین کردند.

*ناظر در هیات امنای موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی

بنابراین گزارش، انتخاب یک نفر از نمایندگان از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان ناظر در هیات امنای موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی نیز در دستورکار بود  که بر این اساس سالار ولایتمدار با 102 رای به عنوان ناظر در هیات امنای موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی انتخاب شد.

*ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری

علاوه بر این انتخاب یک نفر از نمایندگان از کمیسیون عمران به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در دستور بود که طبق آن شارلی انور تکیه با 141 رای به عنوان ناظر در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران انتخاب شد.

*ناظر مجلس در ستاد ملی گذر مرز به مرز

وکلای ملت همچنین از میان حسین محمدزاده و عباس صوفی، محمدزاده را با 107 رای به عنوان ناظر مجلس در ستاد ملی گذر مرز به مرز انتخاب کردند.

*قدرتی و توسلی عضو هیات امنای صندوق توسعه ملی

همچنین عباس قدرتی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با 164 رای و فتح‌الله توسلی از کمیسیون اقتصادی مجلس با 105 رای برای عضویت در هیات امنای صندوق توسعه ملی انتخاب شدند.

*ناظران مجلس در شورای عالی بورس

در ادامه جلسه امروز انتخاب دو نفر از نمایندگان از کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار در دستور جلسه علنی مجلس قرار داشت که بر این اساس هادی محمدپور با 185 رای و آرا شاوردیان با 186 به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب شدند.

*ناظران مجلس در مجمع عمومی بانک مرکزی

بنابراین گزارش، هادی قوامی از کمیسیون برنامه و بودجه با 228 رای و رسول بخشی دستجردی از کمیسیون اقتصادی با 126 رای به عنوان ناظران مجلس در مجمع عمومی بانک مرکزی انتخاب شدند.

*علیجانی ناظر مجلس در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز محمد علیجانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس را با 158 رای به عنوان عضو در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار انتخاب کردند.

*رفیعی ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست

همچنین انتخاب یک نفر از نمایندگان از کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست در دستور جلسه علنی بود که محمد جلالی و سمیه رفیعی کاندیدا شدند که رفیعی با 133 رای به عنوان ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست انتخاب شد.

*انتخاب ناظران مجلس در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، رضا حاجی پور را با 185 رای و عبدالغفور امان زاده را با 187 رای از کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی انتخاب کردند.

*ابراهیمی ناظر مجلس در شورای عالی آب

در پایان نیز نمایندگان، نادر قلی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس را با 204 رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی آب تعیین کردند.

انتهای‌پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ