صهیونیست ها با ترور نمی‌توانند خدشه ای به جبهه مقاومت وارد کنند

اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صهیونیست ها بدانند که با ترور نمی‌توانند خده ای به جبهه مقاومت وارد کنند و ما خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی یزدی خواه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ مرداد) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همان‌گونه که استکبار جهانی و منافقان از به شهادت رساندن رهبران انقلاب مانند شهید مفتح، شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای ترور طرفی نبستند و نتوانستند انقلاب ما را متوقف کنند صهیونیست‌ها نیز نخواهند توانست به جبهه مقاومت با ترور و اقدامات این چنینی خدشه‌ای وارد کنند.

وی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم و خواستار مجازات سخت و کوبنده رژیم صهیونیستی هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما هیچ گاه از رو به رو ضربه نخورده‌ایم و بر این اساس به آقایان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌گویم که آیا وقت آن نرسیده است که جریان نفوذ را جدی بگیرید؟

یزدی خواه در ادامه از سخنان رئیس جمهور در جلسه تحلیف و حمایت از مردم غزه تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما آماده همکاری تنگاتنگ با دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود سفره مردم هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: برای تسریع در رفع مشکلات لازم است قبل از معرفی رسمی اعضای کابینه به مجلس شورای اسلامی، نظر کمیسیون‌های مجلس درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌ها اخذ شود. همچنین ملاک‌های ۱۲ گانه مدنظر رهبر انقلاب درباره اعضای کابینه باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: انتخاب معاونان را حق رئیس جمهور می‌دانیم اما انتخاب چند معاون اخیر رئیس جمهور فراجناحی و کارآمد ارزیابی نمی‌کنیم و بیشتر سهم جریان حمایت کننده از رئیس جمهور در انتخابات تلقی می‌کنیم.

یزدی خواه متذکر شد: رئیس جمهور در زمان انتخابات وعده‌هایی چون متعادل سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان با تورم، همسان سازی حقوق بازنشستگان، استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی و فراجناحی عمل کردن و واردات خودرو را داد که امیدوارم به همه این تعهدات عمل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ