برترین‌های بخش برادران مسابقات قرآن در آذربایجان‌غربی معرفی شدند

اقتصاد ایران: ارومیه-با رأی هیات داوران، نفرات برگزیده بخش‌های حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به رقابت حدود ۱۵۰ نفر از سراسر استان برای حضور در جمع برترین‌های مسابقات قرآنی گفت: با رأی هیأت داوران، نفرات برگزیده بخش‌های حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان معرفی شدند.

حافظ ابراهیمی افزود: بر اساس رأی هیأت داوران در رشته تحقیق سجاد علی پور از خوی مقام اول را کسب کرد، بابک اشرافی از تکاب دوم شد و علی حسینی از میاندوآب به مقام سوم رسید.

وی اضافه کرد: در بخش رشته ترتیل محمدرضا فتوحی از تکاب در رتبه نخست ایستاد، رضا سلطانی از خوی و یاسین اشکوری از مهاباد رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار کرد: در بخش حفظ کل سینا طلایی، مهدی شکوهی و سیدعلی عباس پور، هر سه از ارومیه اول تا سوم شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: در حفظ ۲۰ جز نیز بهرام شاه ویران و رضا مددی از ارومیه به ترتیب اول و دوم شدند و رتبه سوم به علی محمدنژاد از خوی رسید.

ابراهیمی گفت: در حفظ ۱۰ جز هم امید قاسمی و حسین شکراللهی از ارومیه مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و بهمن فیروزی از خوی سوم شد.

وی افزود: در بخش دعا خوانی حافظ علیزاده از شوط مقام اول را کسب کرد و عمار قلی پور از ارومیه رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در رشته اذان صمد محمدپور از ارومیه به رتبه نخست دست یافت، محمد محمدی از ارومیه در رتبه دوم ایستاد و محمدحسین ابراهیم پور از خوی به مقام سوم رسید.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: در بخش حفظ کل زیر ۱۸ سال نیز علی نقی لو از خوی اول شد و در بخش تحقیق این گروه سنی، مبین نصیری از شهرستان ارومیه به مقام نخست دست یافت.

چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی آذربایجان غربی با رقابت ۱۵۰ نفر طی چهار روز در ارومیه برگزار شد؛ برگزیدگان این مسابقات به رقابت کشوری که تا اواخر تابستان برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ