تغییر کاربری در بوستان ولایت به نفع برخی از گروه‌ها و اشخاص

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با انتقاد از تغییر کاربری در بوستان ولایت گفت: باید پشت پرده این کاربری‌ها و منافع و منابعی که به اشخاص و گروه‌ها می‌رسد، مشخص شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید احمد علوی در جریان دویست‌و‌پنجاه‌و‌سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال گذر از فصل تابستان هستیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت شهروندان صورت گرفته است که قاعدتاً باید در حال اجرا باشد و انتظار ما این است که همکاران ما در شهرداری این موضوع را به شهروندان اطلاع دهد و در صحن شورا نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کند.

عضو شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با احیاء هویت محله امامزاده یحیی افزود: این محله 68 هکتار وسعت دارد که حدود 2300 پارسل دارد که متاسفانه به دلیل ضوابط میراثی امکان بازسازی از این محله سلب شده است. لذا انتظار می‌رود که شهرداری تهران هر چه سریع‌تر با همکاری دستگاه‌های مختلف نسبت به بازسازی این منطقه اقدام کند.

مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ما وارد سال پایانی شورای ششم و سال آخر این دوره شده‌ایم، گفت: به نظر می‌رسد شهروندان تهران قضاوتی از کارها و عملکرد ما و در نهایت شهردار منتخب ما انجام خواهند داد و در سال باقیمانده از عمر این دوره از مدیریت شهری باید در مورد شورا و شهرداری بیشتر با شهروندان گفت‌وگو کنیم.

وی با انتقاد از اینکه شورا تبدیل به ابزار شهرداری شده است، افزود: تذکرات مکرری به شهرداری داده شده اما پاسخ به تذکرات داده نشده است.

اقراریان به تذکر هفته گذشته خود در ارتباط با بوستان ولایت اشاره کرد و گفت: علی‌رغم ارسال این تذکر، پاسخی از سوی شهرداری تهران داده نشده و ابهامات و سوالات ما پاسخ داده نشده و خواهش می‌کنم شهروندان نسبت به اتفاقاتی که در بوستان ولایت می‌افتد حساس باشند.

وی با انتقاد از تغییر کاربری در بوستان ولایت خاطرنشان کرد: باید پشت پرده این کاربری‌ها و منافع و منابعی که به اشخاص و گروه‌ها می‌رسد مشخص شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ